Beantwoord

Te veel records gevonden, abonnementen toevoegen lukt niet

  • 13 February 2024
  • 10 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb sinds een tijdje een mobiel abonnement bij Odido en sinds kort internet + televisie. Ik wil graag mijn abonnementen toevoegen in mijn account zodat ik het klantvoordeel kan activeren, maar zodra ik dat probeer, krijg ik de melding “Te veel records gevonden”. Ook mijn mobiele nummer toevoegen lukt niet. Ik begrijp dat meer mensen hier last van hebben, zou iemand van de klantenservice mij wellicht kunnen helpen? Veel dank alvast! 

icon

Beste antwoord door Paul076 8 March 2024, 16:03

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Paul, van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en voor mobiel zie ik al wat er aan de hand is. Er stond nog een oud abonnement aan je e-mailadres gekoppeld. Een nummer met 04 op het eind. Dit account heb ik zojuist verwijderd.

Te veel records gevonden was een bekend probleem. We merken dat dit soms nog voorkomt. Hoe we dit kunnen oplossen is door een ander IBAN tijdelijk in te stellen, als je deze hebt. Zo niet, dan moet er een case voor de technische dienst aangemaakt worden, dan gaan zij dit oplossen. Wil je je klantnummer van internet + TV in je profiel zetten? Deze kan ik namelijk niet op je e-mailadres vinden. Dit klantnummer heeft de indeling ABC12345. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik graag met je mee! 😄

Goedemiddag Marciano, ik heb precies het zelfde probleem. Bij het toevoegen van mijn abbo krijg ik de melding: te veel records gevonden. Dit is erg vervelend gezien ik nu mijn ViaPlay acount ook nog kan activeren. Zou je mij ook kunnen helpen ? Alvast bedankt ! 

Hoi Paul, van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en voor mobiel zie ik al wat er aan de hand is. Er stond nog een oud abonnement aan je e-mailadres gekoppeld. Een nummer met 04 op het eind. Dit account heb ik zojuist verwijderd.

Te veel records gevonden was een bekend probleem. We merken dat dit soms nog voorkomt. Hoe we dit kunnen oplossen is door een ander IBAN tijdelijk in te stellen, als je deze hebt. Zo niet, dan moet er een case voor de technische dienst aangemaakt worden, dan gaan zij dit oplossen. Wil je je klantnummer van internet + TV in je profiel zetten? Deze kan ik namelijk niet op je e-mailadres vinden. Dit klantnummer heeft de indeling ABC12345. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik graag met je mee! 😄

 

Dag Marciano,

Dank je voor je duidelijke reactie! Ik heb inmiddels mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Laat je me even weten hoe we het nu verder afhandelen? Groet!

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Paul076 @P97, geen zorgen, ook ik help jullie graag verder! Kunnen jullie mij een privébericht sturen met een tijdelijk rekeningnummer, zodat ik deze voor jullie kan wijzigen? Daarna kunnen jullie het abonnement toevoegen in jullie account en ook het rekeningnummer heel gemakkelijk weer terug wijzigen! 

Ik zie jullie bericht graag tegemoet komen, dan ga ik direct voor jullie aan de slag! 

Hallo @Pharwin van Odido, bedankt voor je reactie ! 

Ik heb je een prive bericht gestuurd ! 

Inmiddels opgelost, waarvoor dank ! 

@Pharwin van Odido , zou je dezelfde handeling ook voor mij kunnen uitvoeren?

Reputatie 6
Badge +6

@Cakir15, tuurlijk, geen probleem! Ik heb je privébericht voorbij zien komen en ik heb zojuist op je gereageerd. Ik spreek je daar graag verder, dan kan ik direct voor je aan de slag! 

@Pharwin van Odido Het is gelukt. Heel erg bedankt!

Hoi Paul, van harte welkom op de Community! Leuk dat je zowel een mobiel als internet + TV abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en voor mobiel zie ik al wat er aan de hand is. Er stond nog een oud abonnement aan je e-mailadres gekoppeld. Een nummer met 04 op het eind. Dit account heb ik zojuist verwijderd.

Te veel records gevonden was een bekend probleem. We merken dat dit soms nog voorkomt. Hoe we dit kunnen oplossen is door een ander IBAN tijdelijk in te stellen, als je deze hebt. Zo niet, dan moet er een case voor de technische dienst aangemaakt worden, dan gaan zij dit oplossen. Wil je je klantnummer van internet + TV in je profiel zetten? Deze kan ik namelijk niet op je e-mailadres vinden. Dit klantnummer heeft de indeling ABC12345. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan kijk ik graag met je mee! 😄

 

Het is inmiddels gelukt, hartelijk dank @Pharwin van Odido !

Reageer