Beantwoord

tele 2 telefoon abbonnement koppelen lukt niet

  • 22 October 2023
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Het lukt mij niet om mijn tele 2 abbonnement aan mijn odido account te koppelen. Ik krijg de melding:

“Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Min Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit ie bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.” 
 

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik kan ook niet met de servicedesk bellen want ik ben mijn pincode vergeten en hoopte deze terug te kunnen vinden in mijn odido account. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 23 October 2023, 13:17

Bekijk origineel

6 reacties

Ik bedoelde dat ik mijn puikcode nodig heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Celine8899 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail. Ik kan je oude account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken. Dan zou je weer in je account moeten kunnen.

Ik hoor graag van je of je dat wilt!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement staat er wel in.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michiel1980 

Staat je mobiele abonnement op dezelfde naam als je internet abonnement? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik wil ook mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement staat er wel in.

Reputatie 6
Badge +6

Ik wil ook mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement staat er wel in.

Hallo @Rob0301, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Je account staat vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken en het voor je in orde maken! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer