Beantwoord

tele2 abbonnement en odido

  • 6 October 2023
  • 9 reacties
  • 306 Bekeken

Als ik al deze berichten bekijk denknik dat odido wil dat tele2 houders ieder over sluit naar duurder abbonnement bij odido. Dit is oplichting. Denk datbik de krant maar is ga bellen, als ik nog beltegoed heb. Kan niet meer zien hoeveel ik nog heb.

 

 

icon

Beste antwoord door eric 7 October 2023, 06:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Tele2 abonnementen hebben nog steeds dezelfde prijzen en voorwaarden.  Alleen de naam is veranderd.  Je kunt inderdaad nog niet gebruik maken van de mogelijkheden van de nieuwe Odido proposities zoals samen unlimited totdat je een oud abonnement kan verlengen naar zo'n nieuw type. Zolang jij dat niet doet blijft de prijs, op de inflatiecorrectie gelijk. Dus waarover wil je dan de krant bellen?

Ze hebben wel dezelfde prijzen en voorwaarden, alleen niet meer hetzelfde product; data snelheid verlaagd, niet in kunnen loggen of kunnen koppelen aan mijn odido, of helemaal geen data verbinding meer... Ik denk dat de klant zich daardoor gedwongen voelt over te stappen naar nieuwe odido producten om zo weer een werkend product te krijgen? De communicatie naar tele2 klanten (en ook t-mobile) over de meerdere problemen die de overgang naar odido met zich mee gebracht lijkt bedroevend, het lijkt me dan ook niet verbazingwekkend dat klanten dan maar vrijelijk hun eigen conclusies gaan trekken, ongeacht of deze juist zijn of niet.

Continu maar er in stampen dat er voor klanten niets veranderd is terwijl ze met een hele rits problemen te kampen hebben lijkt mij alleen maar contraproductief; misschien maar eens de problemen van tele2 klanten onderkennen en oplossingsgericht aanpakken lijkt me persoonlijk beter. Want je ‘alleen de naam is veranderd’ adagio komt één op één als 1 sterren reviews terug

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Shilka En dan ga jij een screen plaatsen van de oneerlijkste site van NL. omdat je zo slim bent!🤫

Je hebt je oordeel over alles en nog wat altijd wel klaar, en denkt alles te snappen en te weten.

Sinds wanneer kan jij bij Odido achter de schermen kijken, sinds wanneer weet jij of klanten wel of geen hulp krijgen? Of heb je het over al de foras van providers waar meestal alleen mensen komen die hulp nodig hebben en praat je liever niet over de miljoenen die wel tevreden zijn? 

Je hebt meestal de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, ach zolang je er zelf maar in gelooft😂  
Succes!
 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Rob2023  Kijk even in je eerste topic. De moderator vraagt om je gegevens zodat hij je verder kan helpen.

Koppelen van tele2 & Odido 

Fijn weekend
 

@Shilka En dan ga jij een screen plaatsen van de oneerlijkste site van NL. omdat je zo slim bent!🤫

Je hebt je oordeel over alles en nog wat altijd wel klaar, en denkt alles te snappen en te weten.

Sinds wanneer kan jij bij Odido achter de schermen kijken, sinds wanneer weet jij of klanten wel of geen hulp krijgen? Of heb je het over al de foras van providers waar meestal alleen mensen komen die hulp nodig hebben en praat je liever niet over de miljoenen die wel tevreden zijn? 

Je hebt meestal de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, ach zolang je er zelf maar in gelooft😂  
Succes!
 

Bedank voor je agressieve reactie waarin je me belachelijk loopt te maken. Maar ja, weet je wat, je hebt gelijk, denken dat klachten van klanten serieus genomen kunnen worden in plaats van ze te ontkennen met ‘alleen de naam is veranderd’ was heel dom van me. Tijd om te vertrekken hier.

Reputatie 7
Badge +14

Jammer. Wel echt doen hé.

Tot ziens eric 😄

@Rob2023  Ik ben al lang klant van Tele2 dan werd het onderdeel van T mobile maar mijn abonnement en prijs stond zo het was. Nu de naam veranderd niet veranderd in mijn abonnement. Ze hebben de soort tele2  abonnementen niet meer. Maar tot wij gaan een andere abonnement kopen of verlengen gebeurt niets. Rustig aan. Als je nieuwe Odido  app niet eerste installeer dat en log in met je tele2 inlog code en naam dan kan je zien hoeveel beltegoed heb je. Als je naar krant bellen doe de groetjes 😀 fijne dag nog.

Suri jay

Dank voor je bericht. Naar de krant hoeft niet meer, want Marchiano van odido heeft mij erg goed geholpen en heeft iets in odido of tele2 aangepast, zodat alles nu zichtbaar is geworden. 

Dus als je nog problemen hebt ermee stuur dan een vraag aan Marchiano.

Groet

Reageer