Beantwoord

Tele2 abonnement toevoegen aan Odido app lukt niet

  • 11 September 2023
  • 34 reacties
  • 1120 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@wvdt80 Ik heb jou case ook doorgezet naar onze technische afdeling. 

Ik heb ook het probleem van hierboven.

Nergens kan ik meer controle krijgen over mijn tele2 mobiel app, ik moet naar de nieuwe odido app maar daar staat alleen tv+internet.

Dus ik probeer mijn mobiel abonnement toe te voegen maar daarna krijg ik een foutmelding dat mijn mobiel account al is gekoppeld aan een ander account en die moet eerst los gekoppeld worden, maar ik kan dit nergens meer doen, er is geen app meer waar dat kan en op de internet site kan het ook niet meer.

 

Graag hoor ik hoe dit op te lossen is. Dankuwel

Reputatie 7
Badge +14

@Hajar van Odido Bij ons werkt alles in de app sinds vandaag goed!

Hartelijk dank. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

We zijn op de hoogte van de issues met het koppelen van je account in Mijn Odido en onze technische afdeling is druk bezig met een oplossing. 

Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens? Dan zet ik het naar ze door!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

 

 

ik heb dit probleem ook, er is een fout opgetreden probeert het later. Wanneer kan het dan wel

Dag,

 

Ik heb dit probleem ook.

wie kan mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bglorie 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je klantnummer van internet en TV abonnement, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik kijken waar het mis gaat.

Goedemorgen Hajar,

Ik gebruik op het moment mijn account van t mobile die ik heb voor internet en tv. Als ik daar mijn nummer van mijn tele2 abonnement wil toevoegen krijg ik nogsteeds de zelfde melding. “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bglorie 

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zag een ouder account gekoppeld aan je nummer. Ik heb deze verwijderd dus zou je nogmaals kunnen proberen om een account aan te maken? Ik ben heel benieuwd of het nu wel lukt.

Reageer