Beantwoord

Tele2 abonnement toevoegen aan Odido app lukt niet

  • 11 September 2023
  • 34 reacties
  • 1112 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Tijdens het toevoegen van mijn Tele2 abonnement in de Odido app maar ook bij de webversie krijg ik de foutmelding “Er is een fout opgetrepen. Probeer het later opnieuw.”. Dit is al sinds de naam wijziging, maar ging er vanuit dat het gewoon een paar dagen de tijd nodig had. Echter zou ik wel gewoon mijn telefoon abonnement in willen kijken. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen! 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 September 2023, 11:14

Bekijk origineel

34 reacties

Goede avond, ik heb ook het probleem dat ik mijn Tele2 abonnement niet toe kan voegen. Dit abonnement was afgesloten voor de overstap naar odido maar ging erna pas in. Ik heb @Hajar van Odido een bericht gestuurd maar toch ook even zo een reactie mocht Hajar niet beschikbaar zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @svanwijhe 

Ik heb je case ook doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen je binnen enkele werkdagen voorzien van een terugkoppeling. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Super dank je wel @Hajar van Odido

Goedemorgen,

Tijdens het toevoegen van mijn Tele2 abonnement in de Odido app maar ook bij de webversie krijg ik de foutmelding “Er is een fout opgetrepen. Probeer het later opnieuw.”. Dit is al sinds de naam wijziging, maar ging er vanuit dat het gewoon een paar dagen de tijd nodig had. Echter zou ik wel gewoon mijn telefoon abonnement in willen kijken. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen! 
 

ik heb hetzelfde probleem (abonnement toevoegen aan app lukt niet). Hoe kunnen jullie me helpen met deze vraag

 

ik heb hetzelfde probleem (abonnement toevoegen aan app lukt niet). Hoe kunnen jullie me helpen met deze vraag?

ik heb hetzelfde probleem (abonnement toevoegen aan app lukt niet). Hoe kunnen jullie me helpen met deze vraag?

 @Hajar van Odido Ik heb ditzelfde probleem: wanneer ik mijn abonnement wil toevoegen aan mijn account krijg ik een melding dat mijn abonnement gekoppeld is aan een ander account. Ik heb meermaals via de chat contact gehad met een van jullie medewerkers die mij vertellen het abonnement aan het juiste account te gaan koppelen, waarna ik 10 minuten later nog eens moet inloggen. Ik kan alleen nog steeds mijn abonnement niet koppelen. Kunnen jullie mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +9

@BastiaanSnoeijer en @Willemijnnn 

Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens? Dan zet ik het door naar de technische afdeling. 

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Goedemorgen,

Het lukt mij nog steeds niet om mijn mobiele abonnement van Tele 2 toe te voegen aan de app.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sannetjepkema, stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Probeer je je abonnement te koppelen aan een account waar al een ander mobiel of thuis-abonnement instaan? Stuur me dan ook even de gegevens van dat andere abonnement. Dan duik ik er voo je in!

Reageer