Beantwoord

Tele2 abonnement toevoegen gaat niet

  • 3 December 2023
  • 12 reacties
  • 121 Bekeken

Ik wil mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement van T-mobile staat er wel in. De oude Tele2 app kan ik niet meer gebruiken.

icon

Beste antwoord door Rob0301 7 December 2023, 18:08

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik wil mijn telefoon abbonnement toevoegen maar ik krijg de melding dat deze al gekoppeld is aan een ander account. Mijn internet abbonnement van T-mobile staat er wel in. De oude Tele2 app kan ik niet meer gebruiken.

Hallo @Rob0301, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen! Je account staat vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Ik zag dat je ook al een reactie had gegeven in dit topic:

Daar heb ik zojuist op gereageerd! Zullen we het centraal houden in één topic, zodat alles overzichtelijk blijft? Alvast bedankt!  Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken en het voor je in orde maken! 

Groetjes, 

Pharwin

Dag Pharwin,

mijn telefoonnummer is XXX

postcode: XXX  huisnummer XXX

geboortedatum: XXX

IBAN:  XXX


ik heb 2 profielen aangemaakt: 

kan je het telefoonabonnement zetten bij

XXX?

daar staat ook het internet +vast bellen abonnement 

bedankt,

Rob

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator!]

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Rob0301, bedankt voor je gegevens! Ik heb ze direct verwijderd, want ze stonden namelijk openbaar. Stuur deze gegevens s.v.p. alleen via een privébericht!

Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er 1 Mijn Odido-account bestaat waar je mobiele abonnement al aan is gekoppeld. Je Thuis-abonnement staat wel op dezelfde gegevens, echter stonden je voorletters bij ons in het systeem als X.X.X.X.X. Ik heb deze direct aangepast, zodat ook je voorletters overeenkomen met mobiel. Als je via de website (niet via de app!) inlogt op Mijn Odido, dan kun je nu je Thuis-abonnemen koppelen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi @Rob0301, bedankt voor je gegevens! Ik heb ze direct verwijderd, want ze stonden namelijk openbaar. Stuur deze gegevens s.v.p. alleen via een privébericht!

Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er 1 Mijn Odido-account bestaat waar je mobiele abonnement al aan is gekoppeld. Je Thuis-abonnement staat wel op dezelfde gegevens, echter stonden je voorletters bij ons in het systeem als X.X.X.X.X. Ik heb deze direct aangepast, zodat ook je voorletters overeenkomen met mobiel. Als je via de website (niet via de app!) inlogt op Mijn Odido, dan kun je nu je Thuis-abonnemen koppelen. 

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Top bedankt

Dag Marciano,

helaas het is niet gelukt. Ik krijg dezelfde foutmelding. :-(

Hi Marciano,

ik wil het mobiele abonnement koppelen aan het thuis abonnement.

ik heb geen flauw idee welk Odido account gekoppeld is aan het mobiele abonnement. 
 

Het is dus net andersom

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rob, wat vreemd! Als ik op je e-mailadres en mobiele nummer zoek, kom ik op een Mijn Odido-account uit, waar alleen je mobiele abonnement aan gekoppeld staat. 

Probeer je dit via de app of via de webversie (Log in op je persoonlijke Mijn Odido account)? Op dit moment is het namelijk bekend dat het via de app niet werkt. Heb je voor mij een screenshot van Mijn Odido waarin je je internet-abonnement ziet? (Let op: wel zonder je persoonlijke gegevens!) Dan ga ik graag verder op onderzoek uit!

het is er niet beter op geworden.

ik kan nu niet meer inloggen op het account waar mijn internet abonnement in staat. Mijn mail adres wordt niet meer herkend. Ik vraag een nieuw wachtwoord aan, mail adres nu onbekend. 

het andere account, daar kan ik wel op inloggen, echter deze is leeg. Geen internet of mobiel abonnement…

Kunnen we niet even bellen? 

 

 

 

 

Ik zie nu pas hoe je een prive bericht kan versturen. Ik heb je een paar screenshots verstuurd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rob, geen zorgen, ik duik er opnieuw voor je in en dit komt helemaal goed. Ik heb echter nog geen privébericht van je ontvangen. Als je hier klikt, dan kom je op mijn profiel. Klik dan op 'Stuur bericht’ dan kom je in mijn privéberichten! 😄

Reageer