Beantwoord

Tele2 abonnement toevoegen lukt niet

  • 6 September 2023
  • 26 reacties
  • 1016 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Gisteren ingelogd in de T-Mobile app, werd gelijk gevraagd om deze te updaten en werd nu dus de Odido app. Abonnement van T-Mobile internet was ook direct zichtbaar.

 

Geprobeerd om mijn Tele2 abonnement toe te voegen maar kreeg een melding dat dit nummer nog gekoppeld was aan een ander account. Nummer in de Tele2 app ontkoppeld en nu kwam ik een stapje verder.

 

Krijg nu op mijn mobiel de verificatiecode maar zodra ik die invoer een foutmelding dat het koppelen niet is gelukt. Beide abonnementen staan op mijn naam met identieke gegevens en emailadres.

 

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Bij voorbaat dank! 😀

icon

Beste antwoord door GVeen 8 September 2023, 10:40

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GVeen 

Wij zijn gister live gegaan met de vernieuwde app dus kan zo zijn dat je wat problemen ervaarde. Zou je het vandaag nogmaals willen proberen? Mocht je nog problemen ervaren, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!

@Hajar van Odido Helaas nog geen succes, heb een PB gestuurd 🙂

Gisteren ingelogd in de T-Mobile app, werd gelijk gevraagd om deze te updaten en werd nu dus de Odido app. Abonnement van T-Mobile internet was ook direct zichtbaar.

 

Geprobeerd om mijn Tele2 abonnement toe te voegen maar kreeg een melding dat dit nummer nog gekoppeld was aan een ander account. Nummer in de Tele2 app ontkoppeld en nu kwam ik een stapje verder.

 

Krijg nu op mijn mobiel de verificatiecode maar zodra ik die invoer een foutmelding dat het koppelen niet is gelukt. Beide abonnementen staan op mijn naam met identieke gegevens en emailadres.

 

 

Kan iemand mij hierbij helpen? Bij voorbaat dank! 😀

ik heb dus precies hetzelfde. Goed bezig hoor Odido. “Live” gaan met iets wat totaal niet werkt. Een kleine bug snap ik maar de hele website is gewoon bagger

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GVeen, goed om te lezen dat je de Odido app direct in gebruik hebt en je internetabonnement al meteen zichtbaar was! Ik heb ook eens met je meegekeken en ik help je graag direct verder. Er staat inderdaad geen oud account meer aan je 06-nummer gekoppeld en je internetabonnement staat op dezelfde naam (+ postcode en geboortedatum) als het mobiele abonnement. Daar ligt het in ieder geval niet aan, dus dat kunnen we uitsluiten. Het toevoegen van je mobiele abonnement - heb je dit alleen via de app geprobeerd of ook via de webversie? Mocht je dit alleen via de app hebben geprobeerd, zou je dit ook voor mij via de webversie willen proberen? Hiermee kunnen we ook direct zien of het wellicht aan de app of de Mijn Odido-omgeving ligt en mijn collega's hebben deze informatie ook nodig om je snel verder te helpen.

Werkt het via de webversie ook niet? Dan zet ik direct een case voor je door naar mijn technische collega's. Stuur je mij hiervoor nog even een privébericht met de volgende gegevens:

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeerde je te koppelen?
  • Op welk nummer ben je eventueel bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Ik hoop uiteraard dat het via de webversie lukt, maar zo niet, dan maak ik het direct voor je in orde!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koelie1984, ik heb ook direct met jou meegekeken en ik zie dat er twee mobiele abonnement gekoppeld staan aan je Mijn Odido-account. Was het inmiddels gelukt of probeer je nog een derde abonnement toe te voegen waar je bovenstaande foutmelding krijgt? In het laatste geval; kun je allereerst controleren of het derde nummer dat je probeert toe te voegen op exact dezelfde naam en klantgegevens staan als de andere twee? Dit is namelijk nodig om een abonnement te kunnen toevoegen. En ook voor jou; probeer je dit via de app of de webversie? Mocht je alleen één van deze hebben geprobeerd, probeer dan ook de ander.

Laat het me maar weten. Klopt bovenstaande en lukt het nog steeds niet? Dan ga ik ook voor jou aan de slag om dit in orde te maken!

@Marciano van Odido, via de webversie helaas ook geen succes. Heb je een PB gestuurd met de gevraagde informatie 🙂

Hi @Koelie1984, ik heb ook direct met jou meegekeken en ik zie dat er twee mobiele abonnement gekoppeld staan aan je Mijn Odido-account. Was het inmiddels gelukt of probeer je nog een derde abonnement toe te voegen waar je bovenstaande foutmelding krijgt? In het laatste geval; kun je allereerst controleren of het derde nummer dat je probeert toe te voegen op exact dezelfde naam en klantgegevens staan als de andere twee? Dit is namelijk nodig om een abonnement te kunnen toevoegen. En ook voor jou; probeer je dit via de app of de webversie? Mocht je alleen één van deze hebben geprobeerd, probeer dan ook de ander.

Laat het me maar weten. Klopt bovenstaande en lukt het nog steeds niet? Dan ga ik ook voor jou aan de slag om dit in orde te maken!

Ik probeer een derde account te koppelen maar dit wil niet

@Marciano van Odido Ik kan slechts 1 abonnement toevoegen aan mijn odido. Bij abonnement 2+3 (voormalig Tele2) krijg ik telkens een foutmelding. Ik kan zelfs niet meer bij mijn accountgegevens. Maakt niet uit of ik het via de app of via de website probeer.

Heb al twee keer met de helpdesk gebeld, maar tevergeefs.

Hier precies hetzelfde probleem bij het toevoegen van een Tele2 telefoonnummer aan een Odido/T-mobile account. Op mijn oude Tele2-account kan ik niet meer inloggen, daar kan ik alleen nog bij via de app die nog op mijn telefoon staat. Daar heb ik dus dat abonnement ontkoppelt.

Vervolgens log ik in op Mijn Odido met mijn T-mobile logingegevens en kom ik op dezelfde error uit als die hierboven in het screenshot staat als ik mijn Tele2 telefoonnummer wil toevoegen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Koelie1984, duidelijk! Ik ga een case voor je aanmaken, zodat mijn collega's dit voor je kunnen onderzoeken en oplossen. Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens:

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk 06-nummer wil je koppelen?
  • Welke foutmelding krijg je precies?
  • Op welk nummer ben je eventueel bereikbaar?
  • Heb je een voorkeur voor een terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Zodra ik deze gegevens heb ontvangen, ga ik direct voor je aan de slag! 

Kan iemand uitleggen hoe je een account ontkoppel en waar? Ik heb hetzelfde probleem met de melding dat abo al gekoppeld is aan ander Mijn Ododo. (Tele2 abo en in verleden T-Mobile abo)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @uitamsterdam en @Cebby, om jullie sneller te helpen stuur ik jullie deze vragenlijst. Zouden jullie deze willen beantwoorden in een privébericht naar mij? Dan zoek ik alles in één keer uit en maak ik waar nodig ook een case voor jullie aan om dit op te lossen.

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
  • Verder nog relevante informatie die nodig is om het probleem op te lossen?

Het zijn veel vragen, maar dan kunnen we jullie het beste helpen! 😄

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem als iedereen die voorgaand heeft gereageerd. Welke moderator kan ik een prive bericht sturen om een case aan te maken voor dit probeem?

Alvast vriendelijk bedankt voor reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Candler, stuur de antwoorden op bovenstaande vragen maar naar mij! 😄

Ik heb net nog eens geprobeerd en het is mij nu gelukt, de confirmatiecode wordt geaccepteerd en mijn abonnement is toegevoegd :)

@Hajar van Odido @Marciano van Odido 

 

Het is mij (net als Cebby hierboven) nu ook gelukt om via de app het mobiele abonnement toe te voegen! 😀

Bedankt voor alle tijd/moeite 👍🏻 

Reputatie 7
Badge +9

Hey, wat goed en superfijn dat het is gelukt @GVeen @Cebby! Bedankt voor het laten weten en uiteraard met alle plezier geholpen. Mochten jullie in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor jullie klaar! 😄

Het is iig niet zo dat er een storing oid voorbij is: bij mij nog steeds de melding van ontkoppelen van ander Mijn Odido account (dat er niet is).

 

Nou ja voor ons wel, het niet kunnen ontkoppelen is nogal een ander probleem lijkt me zo. Misschien is het beter om daar een aparte vraag van te maken, of te kijken naar een post met datzelfde probleem.

Hier t zelfde probleem ik krijg een 4 cijferige code wat ik in moet voeren maar dan krijg ik een fout melding probeer t later opnieuw maar niks daar kan mijn gegevens niet zien van me dochters stond die al automatisch erin maar die hadde t mobile en ik tele2 maar krijg t niet toegevoegd 

 

Ik krijg ook dit probleem🙈

 

Geprobeerd om mijn Tele2 abonnement toe te voegen maar kreeg een melding dat dit nummer nog gekoppeld was aan een ander account. Nummer in de Tele2 app ontkoppeld en nu kwam ik een stapje verder. Krijg nu op mijn mobiel de verificatiecode maar zodra ik die invoer een foutmelding dat het koppelen niet is gelukt. Beide abonnementen staan op mijn naam met identieke gegevens en emailadres. 

Reputatie 4
Badge +1

Ik krijg ook dit probleem🙈

 

Geprobeerd om mijn Tele2 abonnement toe te voegen maar kreeg een melding dat dit nummer nog gekoppeld was aan een ander account. Nummer in de Tele2 app ontkoppeld en nu kwam ik een stapje verder. Krijg nu op mijn mobiel de verificatiecode maar zodra ik die invoer een foutmelding dat het koppelen niet is gelukt. Beide abonnementen staan op mijn naam met identieke gegevens en emailadres. 

Het is handiger om je eigen topic te starten. Zo kunnen wij je makkelijker helpen en krijgt de topic starter van dit topic ook niet steeds meldingen.

Goedemorgen,

ik kan mijn abonnement niet toevoegen aan mijn account. Ben hier al een tijdje mee bezig maar kom niet verder.

net zoals hier boven krijg ik steeds foutmelding.

kan iemand me verder helpen?

mvg Tom

Reputatie 7
Badge +9

@ttdevries 

Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

[personlijke gegeves verwijderd door moderator]

mvg Tom de Vries

Reageer