Beantwoord

Toevoegen bestaand abonnement lukt niet

  • 17 January 2024
  • 27 reacties
  • 370 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Goedemiddag,

Ik probeer al een tijdje ons bestaand internet+TV en mobiele abonnementen toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en elke keer krijg ik een foutmelding. Zou iemand mij hierbij kunnen/willen helpen? 

Hi, 

I have a similiar issue. I am trying to add my TV + Internet subscription to my existing account and it doesn’t work. I can see the mobile subscription that I terminated last year. Note: the old mobile subscription was registered at a different home address than the current one but same email. I also do not see any address in my account. 

Because of that I cannot make use of the service Thuis Veilig. I called Odido and someone created a ticket but told me it will take about 20 days to be solved. I see on the community that some people get helped a bit quicker, so I thought to ask here as well. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @SRS77, ik help je hier graag bij verder! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je klantnummer van Thuis en je 06-nummer even in je Community profiel? Kan allebei onder klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee. Een van je accounts moet waarschijnlijk verwijderd worden! 😄

Reageer