Beantwoord

Toevoegen bestaand abonnement lukt niet

  • 4 March 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo,

Sinds kort (weer) klant bij Odido. Ik krijg het niet voor elkaar om een bestaand abonnement toetevoegen aan mijn account. Het hele proces netjes doorlopen (postcode, geb. datum, code via mail) en dan een foutmelding.

Kan iemand hier even naar kijken?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 5 March 2024, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @michiel_h welkom op onze Community en wat fijn om te lezen dat je weer terug bij ons bent, welkom terug! 😁 Gaat het om je Internet + TV abonnement? Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zag dat deze nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en ook verwijderd. Je kunt nu een nieuw account aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan het abonnement toevoegen. Daarna zou het moeten lukken!

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Hi Pharwin,

 

Bedankt voor je reactie. Helaas werkt het niet; ik krijg een foutmelding bij het registreren dat mijn email al bekend is

Reputatie 6
Badge +6

@michiel_h bij je Internet + TV abonnement zie ik dat je account goed staat ingesteld en dat je abonnement ook erin staat. Klopt het dat het nu wel goed staat? 

Reageer