Beantwoord

Toevoegen bestaand abonnement lukt niet

  • 23 March 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Goedemiddag,

Ik kan wel in mijn odido maar daar loop ik tegen 2 problemen op:

  1. ik kan geen bestaand abonnement toevoegen, bij het koppelen komt de volgende foutmelding “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”. Samen met de helpdesk van Odido naar gekeken en niet op kunnen lossen.
  2. In mijn Odido krijg ik alleen de opties “bestel nieuw abonnement” , “voeg bestaand abonnement toe” (zie 1) en gegevens en instellingen.Als ik op gegevens en instellingen klik zie ik alleen Beveiliging > wachtwoord > tweestapsverificatie. Ik zie dus geen accountgegevens zoals adres, rekeningnummer, facturen enz enz
icon

Beste antwoord door vikaarts 26 March 2024, 16:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedendag @vikaarts WelKom! 
Daar hebben de laatste tijd meer mensen last van. Het kan zo zijn dat je meer e-mailadressen in je accounts hebt gebruikt!? Hoe dan ook met een beetje weekend geduld lossen de moderators dit voor je op.

Begin vast met in je forum profiel je klanten nummer en geboortedatum te plaatsen.(is privé en alleen door de moderators  te bekijken.

Met vriendelijke groet, 

Cristien

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Vikaarts, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je je abonnement niet kan toevoegen. Ik heb direct gezocht, maar ik kan geen oude accounts vinden, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Maar wellicht staan (enkele van) je gegevens niet helemaal correct bij ons in het systeem, waardoor je de melding krijgt dat de ingevulde gegevens niet in ons systeem voorkomen.

Stuur mij even een privébericht met je volledige naam, voorletters, geboortedatum, postcode + huisnummer, het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk graag met je mee! 😄

Je kan me een privébericht te sturen door hier te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’.

Hoi Vikaarts, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je je abonnement niet kan toevoegen. Ik heb direct gezocht, maar ik kan geen oude accounts vinden, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Maar wellicht staan (enkele van) je gegevens niet helemaal correct bij ons in het systeem, waardoor je de melding krijgt dat de ingevulde gegevens niet in ons systeem voorkomen.

Stuur mij even een privébericht met je volledige naam, voorletters, geboortedatum, postcode + huisnummer, het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk graag met je mee! 😄

Je kan me een privébericht te sturen door hier te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’.

Ik heb het privebericht gestuurd, succes ik hoop dat het lukt

Reageer