Beantwoord

Toevoegen internet en tv bij Odido app geeft aan adres klopt niet

  • 7 March 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

mijn tv en internet kan ik niet toevoegen bij mijn odido app

er staat u adres klopt niet maar ik woon er toch echt 

heb al contact gehad en gedaan wat ze zeiden maar kom er nog niet op dus kan geen rekening inzien ja alleen van mobiels 

wie weet hoe ?

 

icon

Beste antwoord door Rene 61 8 March 2024, 16:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rene, van harte welkom op de Community! De foutmelding klopt in dit geval volgens mij niet. Ik zie je mobiele en Internet + TV abonnementen wel op hetzelfde adres staan, alleen je geboortedatum komt niet overeen. Mobiel staat op 1961, terwijl Internet + TV op 1959 staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je geboortedatum en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen! 😄

gedaan ! wacht het nu af alvast dank voor de service 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Rene, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je mail gezien en ik heb je geboortejaar gecorrigeerd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi Rene, van harte welkom op de Community! De foutmelding klopt in dit geval volgens mij niet. Ik zie je mobiele en Internet + TV abonnementen wel op hetzelfde adres staan, alleen je geboortedatum komt niet overeen. Mobiel staat op 1961, terwijl Internet + TV op 1959 staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan corrigeer ik je geboortedatum en dan moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen! 😄

 

Hallo Marciano ,

Het is gelukt dank je wel 

groet Rene 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Rene, superfijn dat het is gelukt en uiteraard met alle plezier gedaan. Ik wens je een hele fijne dag! 😊

Reageer