Beantwoord

Toevoegen internet+tv abonnement in Odido lukt niet

  • 9 May 2024
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb contact gehad met de klantenservice over het toevoegen van mijn internet+tv abonnement in de Odido app en elke keer wordt het op een storing in het systeem gegooid.

Mijn OUDE mobiele abonnement van Tele2 is overgezet naar Odido toendertijden deze kan ik zien in de Odido app. Nu probeer ik in de app en ook online mijn internet+tv abonnement toe te voegen zodat ik deze ook kan bekijken maar hier krijg ik elke keer een foutmelding op.

 

Kunt u mijn gegevens controleren en eventueel mijn oude mobiele verlopen abonnement verwijderen?

(Wellicht komt het omdat de ingangsdatum van mijn abonnement pas over een paar maanden is)

icon

Beste antwoord door joostnl 9 May 2024, 20:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joost, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je nu naast je mobiele abonnement ook Internet + TV bij ons hebt. Niet leuk dat mijn collega's het op een storing gooien, terwijl dit niet zo is. Ik heb je oude account - die inderdaad aan een oud Tele2-abonnement gekoppeld stond - zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en Internet + TV te koppelen. Ik zie dat je nummer **29 nu wel bij Ben zit. Deze kan je niet in Mijn Odido koppelen. En nee hoor, ook al start Internet + TV pas over een maanden, deze kan je wel alvast in Mijn Odido zetten. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bedankt, im heb een nieuw account gemaakt, zelfde email adres. En ik kom verder ik kan zoeken op adres en hij lijkt hem ook te vinden. Geef ik mijn geboorte datum op, moet ik bevestigen. Krijg ik netjes code. 

 

Als ik deze invul krijg ik de melding, Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Hoi Joost, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je nu naast je mobiele abonnement ook Internet + TV bij ons hebt. Niet leuk dat mijn collega's het op een storing gooien, terwijl dit niet zo is. Ik heb je oude account - die inderdaad aan een oud Tele2-abonnement gekoppeld stond - zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw Mijn Odido-account aan te maken en Internet + TV te koppelen. Ik zie dat je nummer **29 nu wel bij Ben zit. Deze kan je niet in Mijn Odido koppelen. En nee hoor, ook al start Internet + TV pas over een maanden, deze kan je wel alvast in Mijn Odido zetten. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Het is gelukt ondanks de foutmelding is hij toegevoegd, bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Joost, wat apart dat je de foutmelding kreeg. Ik zal deze in de gaten houden, maar superfijn dat het alsnog is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻

Reageer