Beantwoord

Apple Watch Ultra 2 maat bandje

  • 28 September 2023
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 36 reacties

Hoi ik heb een vraag mbt Apple Watch Ultra 2 bandjes. Jullie bieden deze aan met het Trail bandje (zwart, grijs of beige) maar er staat niet bij welke formaat. Apple heeft deze in S/M en M/L. Welke krijg ik als ik bij jullie de Ultra 2 met Trail bandje bestel?

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 29 September 2023, 08:55

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Reputatie 2

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Reputatie 2

Wat raar dat alleen die maat beschikbaar is. Mijn pols is 200mm en toch echt niet enorm voor een man. Kan dus geen large bestellen?

Reputatie 2

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

 

Hi @R84 

Wij bieden de trail bandje in M formaat aan. Dat is geshchikt voor pols van 145-190mm. Ik wens je veel plezier met je Apple Watch Ultra 2!

Hi @Hajar van Odido sorry maar M bestaat niet bij het trail bandje. Het is S/M of M/L. Zie ook site van Apple 

Euh toch wel, dit komt rechtstreeks van apple.nl: 

 

Dit geld voor het Alpine bandje. Het trail bandje heeft zoals aangegeven maar 2 maten.

Reageer