Authenticator app

  • 20 January 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon, maar weet niet hoe odido nu ook op mn nieuwe telefoons authenticator app te krijgen? Heb nog toegang tot mn oude ...

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Epping, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt. Ik help je graag direct verder met je authenticator. Ik kan 2FA voor je wijzigen van authenticator app naar SMS. Dan ontvang je de eerst volgende keer een SMS om in te loggen. Je kan dan zelf 2FA wijzigen en de nieuwe authenticator instellen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik zojuist per SMS naar je heb gestuurd. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Epping, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt. Ik help je graag direct verder met je authenticator. Ik kan 2FA voor je wijzigen van authenticator app naar SMS. Dan ontvang je de eerst volgende keer een SMS om in te loggen. Je kan dan zelf 2FA wijzigen en de nieuwe authenticator instellen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en de verificatiecode die ik zojuist per SMS naar je heb gestuurd. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @epping.vaneijk ,

Je hebt het over een authenticator app, is deze toevallig van Google?
Dan kan je het account van je oude overzetten naar je nieuwe mobiel.
Dit kan door links bovenin het hamburgmenu(drie streepjes onder elkaar) te kiezen → Accounts overzetten → dan eventueel exporteren en op de nieuwe importeren

Reageer