BKR registratie

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Paar jaar geleden had ik een abonnement bij tmobile en door de corona ben ik in moeilijkheden gekomen waardoor ik een BKR registratie ben opgelopen.
Na wat slechte jaren ben ik nu eindelijk opgekrabbeld en schuldloos! Echter zijn wij momenteel met mn nieuwe partner een huis aan het kopen, na wat uitzonderlijke uitzonderingen van de bank en die ons onwijs hebben gematst en geholpen in dit traject stuitten we tegen het volgende, mijn BKR registratie.

We hebben namelijk vandaag te horen gekregen dat we in aanmerking komen om de hypotheek rond te krijgen, maar mits die BKR registratie weg is. De bank adviseerde ons contact op te nemen met tmobile/odido. 

Ik weet dat er uitzonderingen bestaan en dat mensen elkaar graag helpen, dus vandaar hier een hulpkreet, we vinden het zo zonde als we hierop worden afgerekend en dat ik door de corona periode hier nu tegen aan stuit. Ik wist ook niks van een registratie af tot vandaag :( 

Hopend op advies en afwachtende dank u wel bij voorbaat,

Hilal Gamze 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Hilal, allereerst van harte welkom op de Community en superfijn dat het nu zo goed met je gaat! Ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk van je BKR-registratie af wil om de hypotheek rond te krijgen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mocht je ook een lening ID en dossiernummer van BOS Incasso hebben, stuur die dan ook gelijk mee. Dan duik ik er met alle plezier voor je in om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hilal, allereerst van harte welkom op de Community en superfijn dat het nu zo goed met je gaat! Ik snap volkomen dat je zo snel mogelijk van je BKR-registratie af wil om de hypotheek rond te krijgen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Mocht je ook een lening ID en dossiernummer van BOS Incasso hebben, stuur die dan ook gelijk mee. Dan duik ik er met alle plezier voor je in om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! 😊

Reageer