Blijf facturen ontvangen na opzegging abonnement

  • 18 January 2024
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik heb bevestigingen van dat mijn odido telefoon abonnement stopt op 26 nov 2023 heb met tegenzin al een extra factuur betaald en krijg nogsteeds facturen!!!!! Helemaal klaar met dit bedrijf. Vraag continue terugbelverzoeken die niet terug worden gebeld.. echt slecht. Ik heb al meerdere malen 2 uur minimaal aan de telefoon gehangen en nog niks gestopt. Ik betaal niet meer. 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Kaylee, niet fijn dat je niet bent teruggebeld en wat apart dat je facturen blijft krijgen als je abonnement al gestopt zou moeten zijn. Dit ga ik voor je fixen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Kaylee, niet fijn dat je niet bent teruggebeld en wat apart dat je facturen blijft krijgen als je abonnement al gestopt zou moeten zijn. Dit ga ik voor je fixen. Ik kan je op je e-mailadres niet vinden, dus stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Reageer