Chat met Izzi. werkt niet

  • 16 September 2023
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.

De chatbot button werkt niet.

 

Dit al een hele tijd zo

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Daniëlle281991, heel fijn dat je hier melding van maakt, dit is altijd belangrijk om te weten! Op dit moment hebben we hier nog geen andere meldingen van ontvangen. Op welke pagina kan je chatbot Izzi niet gebruiken? Weet je of dit ook op een ander apparaat speelt?

Heel graag help ik je hier verder! Zou je de vraag die je hebt hier kunnen delen? De Community staat altijd klaar om je te helpen. 😃

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Daniëlle281991, heel fijn dat je hier melding van maakt, dit is altijd belangrijk om te weten! Op dit moment hebben we hier nog geen andere meldingen van ontvangen. Op welke pagina kan je chatbot Izzi niet gebruiken? Weet je of dit ook op een ander apparaat speelt?

Heel graag help ik je hier verder! Zou je de vraag die je hebt hier kunnen delen? De Community staat altijd klaar om je te helpen. 😃

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.

De chatbot button werkt niet.

 

Dit al een hele tijd zo

Ik ga dit van de week voor jullie testen.

Hoi @Daniëlle281991, heel fijn dat je hier melding van maakt, dit is altijd belangrijk om te weten! Op dit moment hebben we hier nog geen andere meldingen van ontvangen. Op welke pagina kan je chatbot Izzi niet gebruiken? Weet je of dit ook op een ander apparaat speelt?

Heel graag help ik je hier verder! Zou je de vraag die je hebt hier kunnen delen? De Community staat altijd klaar om je te helpen. 😃

op een smartphone werkt niet wel op een laptop/pc

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Daniëlle281991, bedankt voor het testen! Wat voor smartphone gebruik jij? Ik heb het net op een Oppo Reno 8 5G geprobeerd en daar werkt het wel op namelijk dus wellicht gaat er iets mis qua smartphone zelf.

Hoi @Daniëlle281991, bedankt voor het testen! Wat voor smartphone gebruik jij? Ik heb het net op een Oppo Reno 8 5G geprobeerd en daar werkt het wel op namelijk dus wellicht gaat er iets mis qua smartphone zelf.

Samsung Galaxy S20 FE met google chrome nieuwste versie en android versie 13

Ik heb nog een smartphone Samsung Galaxy S20 FE 5G hier werkt het wel gewoon op met google chrome nieuwste versie en android versie 13

Reputatie 7
Badge +9

Hi Daniëlle, bedankt voor je reactie! Ik heb het direct bij mijn collega van de chatbot neergelegd en op dit moment zijn zij van een probleem op de hoogte waarbij het script niet goed wordt ingeladen op sommige pagina's. Zij werken er al hard aan om dit op te lossen. Mocht je Izzi in de tussentijd nodig hebben, dan kun je uiteraard via de kanalen waar het wel werkt terecht. Bedankt voor delen van deze informatie! 😊

Reageer