Beantwoord

Combineren eSIM en Odido Sim met eSIM buitenland

  • 3 November 2023
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb Odido abonnement op IPhone XR. Ik ga binnenkort naar Chili en kreeg als aanrader om een Chileense eSIm kaart te bestellen en te installeren op de IPhone. Als het goed is kan ik dan switchen tussen mijn Nederlandse Odido en de CHileense data bundel. Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt het en zijn er zaken waar ik op moet letten?

icon

Beste antwoord door eric 21 November 2023, 14:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Paul55, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Jouw topic is tussen wal en schip beland en kon daardoor niet automatisch opgepakt worden - sorry voor de veel te late reactie!

Heb je inmiddels antwoord gehad? Ik zet ‘em nog eventjes in de juiste sub-categorie voor je zodat mijn collega's kunnen antwoorden.

dank Jason. Nee, ik heb nog geen antwoord gehad.

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb Odido abonnement op IPhone XR. Ik ga binnenkort naar Chili en kreeg als aanrader om een Chileense eSIm kaart te bestellen en te installeren op de IPhone. Als het goed is kan ik dan switchen tussen mijn Nederlandse Odido en de CHileense data bundel. Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt het en zijn er zaken waar ik op moet letten?

 

Ik denk dat je op een Apple forum meer kans maakt om gebruikers te vinden die meerdere Esims door elkaar gebruiken. Check bijvoorbeeld deze pagina waarop er positief wordt geschreven over meerdere Esims.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Paul, tof dat je naar Chili gaat! Ik geloof dat je dual sim bedoelt. Dit is erg handig voor als je op vakantie gaat. Je kunt dan inderdaad 2 simkaarten naast elkaar gebruiken. Bijvoorbeeld een eSIM en een lokaal simkaartje uit Chili. Op deze pagina lees je er alles over! Kom je hier mee verder? Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Voor meer ervaringen van anderen kun je, zoals @eric ook aangaf, inderdaad terecht op de Apple Community, maar ik hoop dat bovenstaande pagina genoeg informatie geeft! 

dank!  In mijn huidige abonnement heb ik Odido Simkaart. Ik overwoog om daarnaast een eSim voor Chili te nemen. Dus omgekeerde van wat jij suggereert (Odido eSIm, Chili Sim).    Is er een voordeel voor de ene boven de andere set-up of zijn ze beide even functioneel?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Paul, ah duidelijk! Over buitenlandse eSIM's durf ik niet veel met zekerheid te zeggen. Ik gok het beiden even functioneel is, maar als je het via de informatie op deze pagina op onze website doet, dan weet ik wel zeker dat het helemaal goed gaat komen! 😄

Reageer