Beantwoord

e-sim spoorloos verdwenen

  • 24 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn iPhone 12 heeft een update gehad en na de update is ineens mijn e sim weg en was mijn hele telefoon leeg Doordat dit allemaal weg is en ik nu geen 2fa kan gebruiken kan ik op geen enkel account meer inloggen omdat ik daar mijn telefoonnummer voor nodig heb. Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 27 February 2024, 13:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @rvb877, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Oei, dat is wel een beetje lastig nu. Wat gek dat je eSIM ineens weg is. Staat deze wel nog gekoppeld in je toestel? Dat kun je checken via de instellingen van je toestel. Had je toevallig je toestel al een keer opnieuw opgestart? Wellicht dat deze op de één of andere manier daarna toch nog te gebruiken is. Als dat niet het geval is, zal er wel een nieuwe eSIM geregeld moeten worden. Aangezien je niet kunt inloggen in je account, kan ik ook geen nieuwe eSIM of een fysieke simkaart voor je bestellen. Wat je het beste kunt doen is langsgaan in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels, waar mijn collega's je gelijk helpen met het koppelen en activeren van een nieuwe eSIM. Dat lijk me ook de snelste optie, zodat je zo snel mogelijk weer gebruik kunt maken van je eSIM. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Reageer