eSIM hardwarevereisten

• 31 January 2024
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Hallo, ik overweeg om een eSIM te nemen bij Odido. Sommige telecomaanbieders hier vereisen dat de telefoon die ik heb gekocht uit Europa komt om eSIM te kunnen gebruiken.

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een iPhone 15 die in Azië is gekocht te gebruiken en of deze compatibel zal zijn met de eSIM van Odido voor Nederland?

Johrick van Odido 3 maanden geleden

Of course English is totally fine! If you have a subscription and you are not satisfied with it? Then you can cancel the subscription within 14 days without any consequences. Is the eSim not working properly? Then you can always exchange the eSim for a physical SIM card. Please let me know if there's anything else I can do for you? 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Milch, van harte welkom op de Community! Tof dat je kijkt naar een eSIM bij ons. We hebben eSIM getest op buitenlandse toestellen en eSIM werkt. Maar houdt wel rekening met het volgende, voordat je eSIM aanschaft: mocht je wel problemen ervaren met je eSIM in dit buitenlandse toestel, dan kunnen we geen ondersteuning bieden.

Laat je het me weten of je voor eSIM gaat? 😄

Marciano, ik hoop dat het goed is om Engels te gebruiken. Mijn Nederlands is slecht. Daarom zal ik Engels gebruiken om de kans op misverstanden van mijn kant weg te nemen.

mocht je wel problemen ervaren met je eSIM in dit buitenlandse toestel, dan kunnen we geen ondersteuning bieden.

So in this case, where I signed up for a 1 year contract - how would that work? I believe Odido do not have any monthly plan, hence in the event that something goes wrong with my eSIM (and no support can be provided as you mention), will I still be allowed to terminate my 1 year contract early without penalty?

Reputatie 6
Badge +3

Of course English is totally fine! If you have a subscription and you are not satisfied with it? Then you can cancel the subscription within 14 days without any consequences. Is the eSim not working properly? Then you can always exchange the eSim for a physical SIM card. Please let me know if there's anything else I can do for you? 😊

Reageer