Beantwoord

eSIM verwijderd op iPhone , hoe krijg ik een nieuwe ?

  • 13 January 2024
  • 7 reacties
  • 139 Bekeken

hoi , ik heb per ongeluk mijn esim verwijderd op iPhone , hoe krijg ik een nieuwe ?

icon

Beste antwoord door Huubforum 20 January 2024, 21:09

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Huub, sorry voor de late reactie! Heb je inmiddels al een nieuwe eSIM? Lukt het om deze te bestellen via Mijn Odido? 😄

Ja ik heb inmiddels een nieuwe multisim maar het werkt nog steeds niet 😞

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Huubforum, ik help je graag verder! Er zit een verschil tussen een Multisim en een eSIM. Een Multisim is een functie om je Apple Watch verbonden te houden via ons netwerk. Op deze manier kun je bellen etc. en verbonden blijven via je Apple Watch en heb je dus je toestel niet meer nodig. Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/extra/multisim. Een eSIM is een vervanging van de fysieke simkaart. Het is dus eigenlijk een '’digitale simkaart'’ en je kunt hier alleen gebruik van maken als je toestel over deze functie beschikt. Meer informatie hierover kan je ook terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/dual-sim-esim

Kun je aangeven of je nu een eSIM of een Multisim hebt besteld? Zet ook even je klant- of telefoonnumemr in je profiel. Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Hoi bedankt ik heb een multisim, maar zoals ik al vertelde werkt deze niet,alles al geprobeert 🥴 (iPhone 14 en applewatch ultra 2) misschien moet ik de fysieke simkaart er uit halen en dan de multisim activeren ?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Huub, sorry voor de late reactie! Ik zat gisteren naar je account te kijken en ik zag toen een fysieke simkaart staan en geen multisim in het systeem. Nu zie ik wel een eSIM én de multisim staan. Heb je gistermiddag toevallig iets gewijzigd? Ik gok dan dat het aan de fysieke simkaart lag dat het niet werkte (of het systeem liep een beetje achter). Werkt de multisim nu wel? Zo niet, laat het me dan weten waar je nu vastloopt en wat je precies al hebt gedaan. Dan duik ik er voor je in!

Hoi Huub, sorry voor de late reactie! Ik zat gisteren naar je account te kijken en ik zag toen een fysieke simkaart staan en geen multisim in het systeem. Nu zie ik wel een eSIM én de multisim staan. Heb je gistermiddag toevallig iets gewijzigd? Ik gok dan dat het aan de fysieke simkaart lag dat het niet werkte (of het systeem liep een beetje achter). Werkt de multisim nu wel? Zo niet, laat het me dan weten waar je nu vastloopt en wat je precies al hebt gedaan. Dan duik ik er voor je in!

 

Het werkt na een week eindelijk allemaal, kan nu bellen zonder Iphone met mijn Apple watch Ultra 2 waar het aan heeft gelegen weet ik nog steeds niet….maar ik denk dat het is wat U al zij  “het systeem liep een beetje achter ‘ Ben nu weer HAPPY eindelijkkkkkkkkk 😊😉 Bedankt voor de hulp !  👍👌

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Huub, superfijn dat het nu allemaal werkt Bedankt voor het laten weten en tof om te lezen dat je helemaal happy bent! Uiteraard graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😎

Reageer