Beantwoord

FYSIEKE SIM NAAR ESIM NIET MOGELIJK APP

  • 26 April 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kan het formaat van mijn fysieke simkaart voor de ESIM niet wijzigen. Er is mij verteld dat dit niet mogelijk is, het is al twee weken geleden en het is moeilijk!

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 29 April 2024, 11:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Reem003, welkom op onze Community! Wat bedoel je precies met de formaat van je fysieke simkaart wijzigen? Je kunt de formaat van je fysieke simkaart alleen wijzigen naar de volgende maten (indien het mogelijk is bij de simkaart): 

  • Mini sim (25 x 15mm)
  • Micro sim (15 x 12mm)
  • Nano sim (12.3 x 8.8mm)
  • E sim (5 x 6mm)

Echter, is de eSIM bij ons een digitale simkaart. Het is dus geen fysieke simkaart bij ons. Zou je dat willen? Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***652. Het is momenteel niet mogelijk om zelf een eSIM aan te vragen, wegens IT-onderhoud. Geen zorgen, ik kan een eSIM voor je klaarzetten in je Mijn Odido account. Zou je dat willen en heb je toegang tot je Mijn Odido account? Laat het maar gerust weten! 😄

Ja, dit is het inderdaad in e sim en ja, het nummer is inderdaad dit

?

Reputatie 6
Badge +6

@Reem003 Ik heb zojuist een eSIM voor je klaargezet in je account. Je kunt 'm daar zelf koppelen door de QR-code te scannen en ook de eSIM gelijk activeren. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Reageer