Beantwoord

geblokkerde sim

  • 13 December 2023
  • 10 reacties
  • 124 Bekeken

ik heb namelijk een blokkade gekregen op mijn simkaart waardoor ik nu niet kan bellen en internetten op me telefoon nu heb ik met t mobile een betalingsregeling getroffen en daar in de mail stond dat ik alleen een blokkade heb voor bellen naar betaalde service en buitenlandse nummer echter ben ik helemaal geblokkeerd en kan ik naar niemand bellen zelfs niet naar de klantenservice nummer van t mobile en heb ook geen toegang tot jullie 4g netwerk wat ik wel nodig heb om te kunnen werken als bezorger en natuurlijk ook om mijn betalingsregeling te kunnen betalen 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 December 2023, 16:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Josh1023 ,

Bij een betalingsregeling kun je inderdaad je normale bundels binnen Nederland blijven gebruiken. Maaktnjouw telefoon geen verbinding meer met het Odido netwerk,  of krijgen je bij bellen een bandje dat de oproep niet is toegestaan?

Bij ene betalingsregeling is het heel belangrijk dat deze stipt wordt nagekomen en nieuwe facturen ook.normaal worden betaald. Als dat mis gaat dan wordt de aansluiting volledig geblokkeerd.  Kan dat bij jou het geval zijn?

Ja ik was dus te laat met de Maand oktober maar heb de rest wel betaald en voor deze heb ik dus een regeling nu. Maar kan nogsteeds niks in het land.  

Reputatie 7
Badge +14

Ok, wacht dan even een moderator af, die lezen mee. Als je direct geholpen moet worden, dan zou je kunnen bellen (met een andere telefoon) naar de klantenservice.  Wat zou kunnen zijn is dat je facturen handmatig i.p.v. automatisch of Ideal hebt betaald en dan is er nog een paar dagen verwerkingstijd.

Is er echt altijd iemand want kan niemand bereiken

Reputatie 6
Badge +6

ik heb namelijk een blokkade gekregen op mijn simkaart waardoor ik nu niet kan bellen en internetten op me telefoon nu heb ik met t mobile een betalingsregeling getroffen en daar in de mail stond dat ik alleen een blokkade heb voor bellen naar betaalde service en buitenlandse nummer echter ben ik helemaal geblokkeerd en kan ik naar niemand bellen zelfs niet naar de klantenservice nummer van t mobile en heb ook geen toegang tot jullie 4g netwerk wat ik wel nodig heb om te kunnen werken als bezorger en natuurlijk ook om mijn betalingsregeling te kunnen betalen 

Hallo @Josh1023, geen zorgen, hier ben ik al! Ik zoek dit graag voor je uit. Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account of er een blokkade staat ingesteld en deze voor je verwijderen! 

Groetjes, 

Pharwin

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

Reputatie 6
Badge +6

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

Hallo @Manno, welkom op onze Community! Ik heb op je e-mailadres gezocht en het klopt dat je een blokkade op je abonnment hebt. Dat heeft te maken met dat er malware op je toestel is geconstateerd. Vermoedelijk is dit ontstaan, omdat je hebt geklikt op een WhatsApp/Facebook/SMS-bericht. Door deze malware zijn er nu automatisch SMS'jes verstuurd naar het buitenland, waardoor je extra kosten hebt gemaakt. Om verdere kosten te voorkomen is er nu een blokkade geplaatst. We adviseren je om een back-up te maken van je gegevens en je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en een virusscanner te downloaden. Op deze manier wordt de malware van je toestel verwijderd! 

Laat je me even weten wanneer het is gelukt? Dan kan ik daarna de blokkade voor je verwijderen! 

Groetjes, 

Pharwin

Ja heb ik gedaan kan u de blokkade weg doen aub

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

Hallo @Manno

Kan u de blokkade weg hale in heb me telefoon gereset

Reputatie 6
Badge +6

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

ik heb er ook last van me sim is ook geblokkeerd

 

 

Hallo @Manno

Kan u de blokkade weg hale in heb me telefoon gereset

Hallo @Manno, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie voor het nummer eindigend op ****782 dat er geen blokkade meer staat ingesteld! Had je toevallig je toestel al een keer opnieuw opgestart? Wel zie ik dat er een blokkade staat ingesteld op het versturen van SMS-jes en ook op uitgaande gesprekken, maar dat je deze zelf hebt ingesteld. Als je deze weg wilt hebben, kun je dit heel gemakkelijk aanpassen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’blokkades'’. 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer