Geen cashback samsung galaxy s24ultra

  • 26 January 2024
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb de 17e als een van de eerste half uur na release de samsung galaxy s24ultra titanium yellow besteld met 513geheugen upgrade omdat ik 120euro retour zou krijgen 24ste mijn telefoon netjes in de winkel als eerste besteller opgehaald cashback aktie ingevuld en krijg nu van samsung te horen dat mijn telefoon niet in aanmerking komt terwijl mij dit wel is verzekerd. Samsung beweerde dat de winkel mij misschien een verkeerd buitenalnds imei had verkocht dus dat ik hun moest bellen dus de odido shop gebeld die zeggen dat kan helemaal niet eindstand zit ik nu met een duur toestel dat ik niet had aangeschaft als de cashback aktie er niet was geweest dat had ik gewoon voor minder geheugen gegaan.Vind dit echt super asociaal! Mensen verzekeren van een geld bedrag wat er uiteindelijk helemaal niet komt!ben benieuwd hoe de smartwatch aanvraag  gaat aflopen maar ben er bang voor nu!

En vraag me af wie dit voor mij kan compenseren?

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Youngwoman, welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie inderdaad dat je met jouw besteldatum recht hebt op de actie. Uit je bericht maak ik op dat je je IMEI-nummer hebt ingevoerd om je te registreren voor de actie. Echter moet je kijken naar je model- en EAN-code.  Die zijn er zo uit: SM-S928BZYHEUB | EAN 8806095414362 (voorbeeld). Check snel deze codes en vergelijk ze met alle deelnemende codes op deze pagina onder Galaxy Ultra S24: promo | Samsung Nederland. Als je die codes doorgeeft aan Samsung, moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Youngwoman, welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie inderdaad dat je met jouw besteldatum recht hebt op de actie. Uit je bericht maak ik op dat je je IMEI-nummer hebt ingevoerd om je te registreren voor de actie. Echter moet je kijken naar je model- en EAN-code.  Die zijn er zo uit: SM-S928BZYHEUB | EAN 8806095414362 (voorbeeld). Check snel deze codes en vergelijk ze met alle deelnemende codes op deze pagina onder Galaxy Ultra S24: promo | Samsung Nederland. Als je die codes doorgeeft aan Samsung, moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Bij samsung komt er helemaal niks goed ben nu weer bezig omdat ze 240 toezeggen in de mail en dan 120 overmaken, en op de chat daar is er niemand meer thuis, daarnaast is er nog steeds geen horloge>>>>

Reputatie 7
Badge +9

Hi @karinab, wat apart dat er een verschil zit in de toezegging en wat je uiteindelijk terug hebt gekregen. Ik hoop dat je er met ze uitkomt. Wat betreft de Watch, het kan volgens mij 2 weken duren voordat ze je aanvraag goedkeuren en vervolgens streven ze ernaar om deze binnen 7 weken naar je op te sturen. Als je de goedkeuring hebt ontvangen, dan ontvang je 'm sowieso van ze!

wat denk je krijg net binnen dat het toch goedgekeurd is dankje

Reputatie 7
Badge +9

Geweldig @karinab ! 😄

Reageer