Herhaaldelijk sms gemiste oproep

  • 28 September 2023
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Goedemorgen,

 

ik krijg een sms wanneer ik een gemiste oproep heb. Dit werkt prima.

Echter komen deze meldingen herhaaldelijk binnen terwijl ik de eerste sms al geopend heb.

 

Bijvoorbeeld vandaag had ik een gemiste oproep maar krijg ik ook een melding dat ik er maandag ook 1 heb gehad terwijl ik die sms maandag al geopend had.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi MVisscher, excuses voor de late reactie. Jouw topic is ons helemaal ontglipt! Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's om dit op te lossen? Laat het me maar weten, anders ga ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi MVisscher, excuses voor de late reactie. Jouw topic is ons helemaal ontglipt! Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's om dit op te lossen? Laat het me maar weten, anders ga ik voor je aan de slag!

Hoi MVisscher, excuses voor de late reactie. Jouw topic is ons helemaal ontglipt! Heb je inmiddels contact gehad met een van mijn collega's om dit op te lossen? Laat het me maar weten, anders ga ik voor je aan de slag!

 

Ik heb geen contact gehad met jullie hierover en het probleem is nog steeds actueel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MVisscher88 

Heb je al geprobeerd om de optie gemiste oproep opnieuw in te stellen door hem uit en aan te zetten? Ga naar Mijn Odido > Meer > Instellingen > Abonnement & Instellingen > Voicemail instellingen en kies dan voor uit en weer aan. Ik hoor graag of het daarmee is opgelost. 

Ik heb deze actie uitgevoerd maar het probleem is niet opgelost.

Ik blijf smsjes krijgen van een gemiste oproep terwijl ik deze sms al heb geopend.

Hallo Odido,

ik krijg nog steeds smsjes herhaaldelijk sms berichten van gemiste oproepen. Is er nog een andere oplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MVisscher88 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan en anders zet ik je case door naar de specialisten. Het is momenteel wel erg druk bij de technische dienst dus is de verwerkingstijd langer dan 14 werkdagen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hi @MVisscher88 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan en anders zet ik je case door naar de specialisten. Het is momenteel wel erg druk bij de technische dienst dus is de verwerkingstijd langer dan 14 werkdagen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik heb een bericht gestuurd!

Reageer