Beantwoord

iMessage and FaceTime number has expired

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Sinds een maand zijn we beiden overgeschakeld van Vodafone naar Odido met behoud van nummer. Mijn iPhone14 krijg ik continue: ‘iMessage and FaceTime number has expired Remove and resinsert SIM etc.’.

Ik heb alle instructies van Apple Support en andere forums meerdere malen precies opgevolgd (stop iMessage & FaceTime, telefoon uit, SIM eruit etc) maar geen enkel resultaat. 

Mijn vrouw’s iPhone14 natuurlijk perfect - geen probleem.

Is dit een SIM kaart of Apple probleem? 

Ben dankbaar voor advies.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 December 2023, 15:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Daniel, allereerst van harte welkom op de Community en gaaf dat jij en je vrouw nu onderdeel zijn van onze Odido familie! Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Ik heb dit niet heel lang geleden zelf ook gehad. Hoe ik het precies heb weten op te lossen weet ik niet meer, maar ik heb direct ook zitten Googlen en in deze discussie op het Apple forum staan 3 reacties met ongeveer dezelfde stappen, maar wellicht net iets anders die je kunt proberen. Deze hadden voor mij ook geholpen. Het zit 'm in ieder geval in de instellingen op je iPhone. Vergelijk voor de zekerheid ook alle instellingen met de iPhone van je vrouw, mocht je dit nog niet gedaan hebben. 

Laat je het me weten of het hiermee lukt?

Reageer