Beantwoord

Inruil

  • 15 March 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hallo,

In de webshop staat dat bij het kopen van een S24 serie en deze ophaalt in een shop je de oude telefoon (gelijk) kan inruilen. De waarde op dat moment gaat dan van de prijs af. Betekent dit dat je de telefoon gelijk moet inleveren? Ik kan me voorstellen dat de oude telefoon nog in gebruik is en je inruilwaarde oke vindt deze niet gelijk kan afgeven. Er moeten dan nog wel wat zaken overgezet worden. Hoe ziet het inruil proces er precies uit? Kan iemand mij hier antwoordt op geven. Alvast bedankt. Gr. Dennis

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 18 March 2024, 13:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dennis, van harte welkom op de Community! Tof dat je interesse hebt in de S24 en dat je je oude toestel wil inruilen. Je kan er in de winkel voor kiezen om het toestel direct aan te bieden, zodat de waarde van je nieuwe toestel af gaat, maar de kans is natuurlijk groot dat je dit toestel blijft gebruiken totdat je je nieuwe hebt. In dat geval kan je (zodra je je nieuwe toestel hebt) via Telefoon inruilen. Wat is mijn telefoon waard? | Odido aangeven welk toestel je hebt. Dan wordt er een geschatte inruilwaarde gegeven. Vervolgens stuur je het toestel op. Na aanmelding ontvang je een e-mail met een link waarmee je je toestel kan volgen. Na ontvangst van het toestel bij Logicall evalueren zij het toestel. Hierna ontvang je per mail het definitieve inruilaanbod. Geef je akkoord, dan wordt het bedrag binnen 7 dagen op je rekening gestort. Ga je niet akkoord, dan krijg je het toestel (kosteloos) teruggestuurd.

Zo heb je dus de tijd om je back-up te maken en alles te regelen, voordat je je oude toestel inruilt. Heb je zo voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 

😄

Reageer