iPhone 15 Pro blijft zwart na opladen

  • 10 February 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Hi, 

Ik heb 3 weken geleden een IPhone 15 Pro gehaald en heb nu al meerdere malen last van het volgende: als ik mijn iPhone ‘s ochtends wil gebruiken na het opladen, blijft het scherm zwart. De iPhone staat wel ‘aan’ (wekker gaat bijvoorbeeld af), maar het scherm blijft dus zwart. Dit duurt soms 5 minuten, soms langer. Mega vervelend, want ik kan dus ook mijn wekker niet uitzetten oid. Ook werkt de reset niet en moet ik dus echt blijven wachten. 

Wat moet ik hiermee doen? Want het lijkt mij niet helemaal de bedoeling. 
 

 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi Yasmin, tof dat je voor de iPhone 15 bent gegaan! Hij moet natuurlijk wel gewoon goed werken en niks is vervelender dan dat je je wekker niet kan uitzetten. Het komt wel eens voor dat het toestel vastloopt. Uiteraard niet de bedoeling, maar Apple heeft er wel een support pagina voor. Helpt het als je de stappen op deze pagina volgt? Zo niet, dan kan je hem altijd ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel via 1 van onze winkels of online via Dr. Mobile. Op deze pagina vind je er alles over: Telefoonreparatie en verzekeringen | Odido.

Heb je je toestel ook al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Zo niet, dan zou ik dit eerst eens proberen. Laat je het me weten of het terugzetten of de support pagina je heeft geholpen? Of dat je het toestel gaat laten repareren? Ik hoor het graag van je en mocht je tussendoor nog vragen hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Marciano van Odido Kun jij deze oppakken als je tijd hebt vandaag? Thanks! 😄

 

@Yasminmerse Heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️ Er komt vanmiddag een antwoord aan, sorry voor de vertraging aan onze kant.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Yasmin, tof dat je voor de iPhone 15 bent gegaan! Hij moet natuurlijk wel gewoon goed werken en niks is vervelender dan dat je je wekker niet kan uitzetten. Het komt wel eens voor dat het toestel vastloopt. Uiteraard niet de bedoeling, maar Apple heeft er wel een support pagina voor. Helpt het als je de stappen op deze pagina volgt? Zo niet, dan kan je hem altijd ter reparatie aanbieden. Dit kan zowel via 1 van onze winkels of online via Dr. Mobile. Op deze pagina vind je er alles over: Telefoonreparatie en verzekeringen | Odido.

Heb je je toestel ook al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Zo niet, dan zou ik dit eerst eens proberen. Laat je het me weten of het terugzetten of de support pagina je heeft geholpen? Of dat je het toestel gaat laten repareren? Ik hoor het graag van je en mocht je tussendoor nog vragen hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 😄

Reageer