Beantwoord

Kan ik mijn telefoon wat later ophalen?

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Geachte heer/mevrouw,


Het was tijd voor een nieuwe iPhone en ik wilde deze graag in jullie winkel bestellen in plaats van in een andere winkel. Ik begrijp dat er lange levertijden zijn en ik probeer daar zo veel mogelijk rekening mee te houden en me aan te passen wanneer er wellicht vertragingen zijn in de levering. Ik kan me voorstellen dat jullie als verkooppunt ook niet exact weten wanneer mijn product bij jullie binnenkomt. In een ideale situatie wacht ik op de bestelling en kom ik hem binnen 7 dagen ophalen.
Maar, ik moest onverwacht naar Hongarije voor familiezaken waardoor de situatie niet meer ideaal is om de telefoon binnen de gestelde tijd te komen halen. Het is een kwestie van overmacht. Het levermoment is lang onbekend en ben ik lang keurig beschikbaar om de telefoon te komen ophalen. Maar als ik door omstandigheden dat niet kan en ik mag de telefoon niet later dan zeven dagen ophalen dan vind ik dat best onredelijk.
Ik wil het volgende voorstellen: ik maak nu een deel van het verschuldigde bedrag over (of in één keer) en kom hem later halen. Of ik plaats een nieuwe bestellng (en is al het wachten voor niets geweest). 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 November 2023, 10:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eureco 

Volgens dit topic heb je totaal 14 dagen de tijd om het toestel op te halen, als je hem na 2 dagen nog niet hebt opgehaald dan wordt je gebeld dus hopelijk ben je dan wel bereikbaar 

Hallo @Eureco 

Volgens dit topic heb je totaal 14 dagen de tijd om het toestel op te halen, als je hem na 2 dagen nog niet hebt opgehaald dan wordt je gebeld dus hopelijk ben je dan wel bereikbaar 

Hallo @Waqqas 

Het is al een week geleden dat Odido me een sms stuurde dat mijn telefoon is aangekomen en dat ik hem kan ophalen in de winkel, maar sindsdien heeft niemand meer naar me gevraagd. Ik neem aan dat ze in de winkel zien dat mijn telefoon er is, maar zoals ik al eerder schreef, ben ik niet in Nederland. Wat denk je dat ik moet doen, of wat zou jij nu doen in mijn plaats? Bedankt voor je antwoord!

Reputatie 7
Badge +15

@Eureco 

Je zou kunnen kijken of er een mogelijkheid is om het desbetreffende filiaal te bellen.

https://www.odido.nl/winkels

Reageer