F.A.Q.

Levertijden Samsung Galaxy S22

  • 24 February 2022
  • 23 reacties
  • 6148 Bekeken
Levertijden Samsung Galaxy S22
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22! 

 

Actuele levertijden Samsung Galaxy S22

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

 Samsung tijdelijke actie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ Alles over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Samsung en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

ik mag hopen dat de besteldatum verkeerd vermeld staan in het artikel😎💪.

Er staat namelijk overal een besteldatum van 02-09-2022, denk dat dit 09-02-2022 moet zijn.

voor een ieder die dit toestel al ge- pre orderd heeft veel plezier ermee

Reputatie 1

Voor de S22 die je bij TMobiel koopt zijn er niet twee acties bij Samsung. Het hogere inruil geldt alleen bij aankoop van het toestel bij Samsung. De oortjes kunnen wel geclaimd worden als het toestel bij een ander verkooppunt is aangeschaft.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Dus...ik heb mijn Samsung 6 maart besteld, levertijd 6 tot 7 weken dus eind april komt mijn toestel pas? Maar mijn nieuwe abonnement gaat 6 maart in én ik ben daardoor te laat om mijn Samsung earbuds te claimen (voor 21 april). Vraag me dan af hoe dit opgelost wordt?

Reputatie 7

@Krien 

Je nieuwe abonnement zal van start gaan zodra jouw toestel geleverd is en Samsung zal de registratieperiode gaan verlengen, zodat alle pre-orders alsnog gebruik kunnen maken van de promotie. Wanneer je jouw Samsung ontvangen hebt kun je jouw promotie verzilveren via hun website.

Nog een goed weekend! 

Jammer dat het zo lang duurt. Had graag een indicatie gezien bij het verlengen van mij abbo dat het 1+ maand ging duren voordat het toestel geleverd word, alle informatie op de bestelpagina gaf aan dat de telefoon 11 maart werd geleverd.

Jammer dat het zo lang duurt. Had graag een indicatie gezien bij het verlengen van mij abbo dat het 1+ maand ging duren voordat het toestel geleverd word, alle informatie op de bestelpagina gaf aan dat de telefoon 11 maart werd geleverd.

Precies dat dus.

Had ik net zo goed kunnen wachten met verlengen zit nu nog weken met een verrot toestel. 

Toen ik de s22 in het groen bestelde zou ik echt zweren dat er 2-5 dagen stond en nu moet ik 5-7 weken wachten vind dat echt wel een min punt 

Zoals eerder vermeld zal Samsung de registratie periode verlengen zodat klanten wiens pre order te laat komt voor de huidige registratie periode alsnog gebruik kunnen maken van de actie maar is hier iets van aantoonbaar bewijs van op bijvoorbeeld de website van samsung zelf? Of anders een schriftelijke toezegging die klanten gaan ontvangen die een pre order gedaan hebben?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.

Voor nu een fijne donderdag! 🌞

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, dan zullen we dit direct weer wijzigen in de levertijdentabel.