Beantwoord

Multisim voor Samsung Galaxy smartwatch 6 Classic

  • 23 November 2023
  • 11 reacties
  • 563 Bekeken

Hallo, ik wil een multisim bestellen voor mijn Samsung Galaxy smartwatch 6 Classic maar als ik deze optie aanklik kan ik alleen de abbonementskosten en algemene voorwaarden aanvinken en niet verder met bestellen. Is multisim niet beschikbaar voor een Samsung Galaxy smartwatch 6? Mijn mobiele abonnement bij Odido is vandaag ingegaan. 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 28 November 2023, 09:46

Bekijk origineel

11 reacties

 

Ook een eSIM voor mijn Google Pixel 7 bestellen kan blijkbaar niet. 

Na telefonisch contact met Odido is het eSIM actief, maja wat heb ik eraan, multisim voor mijn smartwatch nog steeds niet te bestellen... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hugo, welkom op de Community en gaaf dat je een Samsung Galaxy Smartwatch met multisim wil gebruiken! Dat de eSIM actief is is mooi, dat is de eerste stap. Multisim is wel beschikbaar voor de Samsung Galaxy Watch6. Heb je alle informatie op deze pagina al gelezen? En wat gebeurd er als je via deze pagina in Mijn Odido de multisim besteld? Wat zie je precies en/of welke foutmelding krijg je?

Probeer je dit trouwens via de app of de webversie? Mocht de een niet lukken, probeer het dan ook even via de ander. Dan kunnen we uitsluiten of hier wellicht een verschil in zit. Ik verneem het graag van je! 😄

Via app én webversie dezelfde annuleren knop en geen bestelknop..

 

Bij app en website versie wel deze melding bij bestellen multisim.

Reputatie 6
Badge +6

Bij app en website versie wel deze melding bij bestellen multisim.

Hi @Hugo B. yes, je kunt de Multisim daar bestellen! Laat je even weten of het is gelukt? Je dient uiteraard wel te beschikken over de LTE versie. Alleen deze is geschikt voor onze Multisim. Je kunt deze stappen uitvoeren om de Multisim aan te schaffen: 

Koppelen (start)

  1. Log in op het Mijn Odido account van het mobiele nummer waar je Multisim aan wil toevoegen.

  2. Klik op het telefoonnummer waarmee je Multisim wil gebruiken. Dat doe je zo:
    a. Mijn Odido op de website: klik in de menubalk op Meer (drie puntjes) en daarna op SimToestel en Smartwatch.
    b. Mijn Odido op de app: klik rechts onderin op Meer (drie streepjes) en daarna op Simkaart.

Heb je je Samsung Watch bij Odido gekocht? Of heb je zelf al een Multisim gekocht? Dan staat je Multisim klaar onder Extra simkaarten. Je ziet dan Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.

Heb je je Samsung Watch ergens anders gekocht? Dan kan je Multisim eerst bestellen onderaan de pagina. Daarna zie je Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.

Koppelen (vervolg)

  1. Klik op Mijn Smartwatch.

  2. Volg voor de veiligheid de verificatiestap. Hiervoor krijg je een cijfercode op je telefoon. Vul ‘m in om te laten zien dat je het echt bent.

  3. Check of je een QR-code krijgt. Die heb je nodig om Multisim te activeren.

  4. Open de Wear app (Galaxy Wearable) op je telefoon.

  5. Maak verbinding tussen je telefoon en je Samsung Watch.

  6. Gelukt? Klik in de app op Instellingen horloge en daarna op Mobiel abonnementen.

  7. Check of je de knop Code gebruiken ziet. Scan nu de QR-code die op het scherm van je computer of tablet staat.

  8. Klik op Mobiel abonnement gebruiken. Je Samsung Watch wordt nu ingesteld. Daarna kan je Multisim gebruiken.

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! 

 

Groetjes, 

Pharwin

 

 

Hallo Pharwin op advies van een medewerker Odido aan de telefoon ben ik naar de Odido shop hier in Tilburg geweest, daar hadden ze het zo geregeld dus ik ben geholpen 👍🏼

Reputatie 6
Badge +6

Hallo Pharwin op advies van een medewerker Odido aan de telefoon ben ik naar de Odido shop hier in Tilburg geweest, daar hadden ze het zo geregeld dus ik ben geholpen 👍🏼

 

Dat is erg fijn om te lezen Hugo! Mochten we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik probeer met mijn samsung galaxy s24 ultra een multisim van Odido op mijn galaxy smartwatch 6 classic te installeren.

 In de gebruiksaanwijzing van Odido staat dat er in de wearapp onder instellingen een kopje mobiele gegevens moet staan en van daaruit zou het een makkie moeten zijn om de bijbehorende qr code te scannen en de multisim te installeren.
 Echter staat er in mijn wearapp geen kopje mobiele gegevens. Hoe kan dit? Staat deze misschien ergens anders verstopt? Wie kan mij ermee helpen? 
Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Marivash, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik twee nummers tegen, namelijk een privénummer dat eindigt op ***050 (waarbij ik geen Multisim gekoppeld zie staan) en de ander is een zakelijk abonnement, dat eindigt op ***715 (waarbij ik drie Multisims gekoppeld zie staan). Kun je anders in je profiel zetten om welk nummer het gaat? En kun je ook in de instellingen van je toestel checken of Watch checken om welke Multisim je nu gebruikmaakt? Het gaat om een ICIDD nummer en deze begint vaak met 89311. Mocht het gaan om het nummer dat eindigt op **715, eindigt de ene Multisim op ***8079, de ander op ***8087 en de laatste op ***8020 . Als je op dit moment een Multisim hebt, kun je dan checken van welke je gebruik maakt? Mocht er geen Multisim gekoppeld zijn (aan je Watch), dient deze wel alleen nog gekoppeld te worden.  Had je toevallig ook al eens je toestel en je Watch opnieuw opgestart na activatie van de Multisim? 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Reageer