Beantwoord

Niet tevreden met mijn telefoon

  • 16 March 2024
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

Afgelopen week heb ik contact gehad met de klantenservice omdat mijn telefoon het niet meer deed dus ik eerder wou verlengen. Dit kon gelukkig en gekozen voor de flip 5. Deze kreeg ik afgelopen woensdag binnen en was helemaal blij. Alles overgezet en toen gaan gebruiken. Nu merk ik alleen dat mijn batterij vrij snel leeg gaat en dit had ik dus niet verwacht. Vandaag ben ik om 7.45 opgestaan en was de batterij 100%. Nu is het 10uur en is hij nog maar 76%. Ik heb in die 2 uur tijd toch geen gekke dingen gedaan, beetje Facebook kijken en een spelletje gespeeld maar verwacht van een degelijke telefoon dat ie dit toch wel moet trekken en niet zo snel leeg moet gaan. 

Nu ben ik dus niet helemaal 100% tevreden over dit toestel (of het nou aan mijn gebruik ligt of aan het toestel). Ik heb 'm nu wel een paar dagen gebruikt maar mijn vraag is kan ik deze toch nog retourneren?

 

Groetjes chantal

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 March 2024, 10:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Chanmegan 

Indien je nog binnen de 14 dagen bedenktijd zit dan zou je bestelling nog kunnen annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Daarnaast zou je misschien nog eens kunnen kijken naar alle instellingen die de levensduur van je batterij verminderen en die uitschakelen. Zorg ook dat het toestel up to date is.

Reputatie 7
Badge +14

Batterij drain is vaak gevolg van apps. Check je toestel, daar is een menu om te checken welke app welke hoeveelheid energie verbruikt.

Reageer