Beantwoord

Nieuw afgesloten SimOnly abo moet nog ingaan maar telefoon hapert

  • 25 November 2023
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Mijn nieuw afgesloten SimOnly abo moet nog ingaan per 11 januari, destijds verlengd zonder telefoon, werkte nog prima…..maar telefoon hapert nu, en ik wil graag een abo + telefoon voor 2 jaar……Odido wil het nieuwe abonnement niet annuleren zodat ik opnieuw een verlenging met toestel kan doen, de “bedenktijd” is nl. voorbij, hoe lossen we dit op….? Twee totaal verschillende medewerkers telefonisch gesproken waarbij de ene zei dat ze dit snapt en dat het wel mogelijk was en de andere pertinent zei dat het niet mogelijk was…..ik wil dus niet weg bij Odido maar kom terug op mijn beslissing nog een jaar met mijn oude toestel te doen en wil voor 2 jaar verlengen met toestel…..als je dan klantvriendelijk zegt te zijn moet je zoiets toch kunnen regelen?? Wat moet ik anders, afkopen? Wat kost dat?

icon

Beste antwoord door eric 25 November 2023, 16:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @John197373 

Met een sim only kan je 30 dagen na de start van je abonnement verlengen met een abonnement + toestel (toestelflexibiliteit), is het mogelijk dat je tot die tijd iets kan regelen zoals een tijdelijke telefoon of kijken of het probleem misschien te repareren valt?

Een fabrieksreset uitvoeren misschien?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @John197373 

Deze verlenging kon je inderdaad tot 14 dagen na bestellen annuleren.  Je kan ook een los toestel kopen bij retailers of toch wachten tot je van de toestelflexibiliteit regeling gebruik kunt maken zoals Waqqas beschreef.

Reageer