Beantwoord

problem met iphone 15pro een signal

  • 27 December 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik heb heel veel problem met mijn Odido abonnement een mijn iPhone 15 pro

appjes hapert een start niet . Een mensen Bell mij maar komt niet door op tel . Een iPhone is HEEL traag soms 
kan iemand helpen of tips geven ???? 

heb echt alles probeert hier wat ik kan winden op internet 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 29 December 2023, 15:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb heel veel problem met mijn Odido abonnement een mijn iPhone 15 pro

appjes hapert een start niet . Een mensen Bell mij maar komt niet door op tel . Een iPhone is HEEL traag soms 
kan iemand helpen of tips geven ???? 

heb echt alles probeert hier wat ik kan winden op internet 

Hallo @danijell84, welkom op onze Community! Ik help je graag verder. 

Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! 

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij  een iPhone doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.

Ik verneem graag een reactie of dit heeft geholpen! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer