Beantwoord

Samsung earbuds pro 2

  • 26 June 2023
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Hallo heb mijn s23 ultra geregistreerd bij samsung voor de 200 euro cashback. Maar in de shop zeiden ze dat ik ook de earbuds pro 2 zou krijgen is dat automatisch wanneer ik registreer of moet ik daar ook iets extra's voor doen

 

Alvast bedankt

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 June 2023, 20:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De cashback en earplugs zijn inderdaad Samsung acties. Je kunt op de Samsung site je daarvoor aanmelden, let heel goed op de voorwaarden en tijdlijnen. Als de datum is gepaseerd is het niet meer mogelijk te registreren. 

Ik zag de cashback wel maar kreeg geen melding vd earbuds daarom vraag ik het even want in de t shop zeiden ze earbuds pro 2 en 200 euro cashback .

De cashback stond er maar niks over de earbuds pro 2 gaat dit dan gewoon automatisch of moet ik voor die earbuds ook registreren apart vd cashback

Reputatie 7
Badge +15

De cashback en earplugs zijn inderdaad Samsung acties. Je kunt op de Samsung site je daarvoor aanmelden, let heel goed op de voorwaarden en tijdlijnen. Als de datum is gepaseerd is het niet meer mogelijk te registreren. 

 

Hallo @Shogun79 

Zie deze pagina voor de Galaxy earbuds, als je voldoet aan de voorwaarden dan kan je het formulier invullen en ontvang je de earbuds thuis 😎

Reageer