Beantwoord

Simkaart verloren buitenland

  • 28 December 2023
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Ik ben in het buitenland op dit moment, ik ben helaas mijn Nederlandse simkaart verloren. Ik wilde deze blokkeren en een nieuwe aanvragen echter kom ik niet door de twee stapsverificatie met sms naar mijn tel nr omdat ik mijn simkaart dus niet meer heb. Mijn vader komt halverwege de trip deze kant op en kan de simkaart voor mij meenemen. Kan ik via deze weg een nieuwe aanvragen en laten opsturen naar mijn ouders? Mvg Merel 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 3 January 2024, 17:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik ben in het buitenland op dit moment, ik ben helaas mijn Nederlandse simkaart verloren. Ik wilde deze blokkeren en een nieuwe aanvragen echter kom ik niet door de twee stapsverificatie met sms naar mijn tel nr omdat ik mijn simkaart dus niet meer heb. Mijn vader komt halverwege de trip deze kant op en kan de simkaart voor mij meenemen. Kan ik via deze weg een nieuwe aanvragen en laten opsturen naar mijn ouders? Mvg Merel 

Hallo @Merelven, oei dat is niet best! Excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Allereerst, de beste wensen voor 2024! Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik kan je zeker via deze weg verder helpen en ik doe het graag! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk je simkaart blokkeren en ook direct een nieuwe voor je aanvragen. De nieuwe simkaart kun je dan binnen 3 werkdagen verwachten op het bij ons bekende adres. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet komen! 

Groetjes, 

Pharwin

Dankjewel ! Ik heb een privebericht gestuurd :) 

Reageer