SMS-code niet ontvangen tijdens aanvraag abonnement met nummerbehoud.

  • 20 September 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi! Ik wil overstappen van KPN naar Odido. Het enige is, op het moment dat ik aangeef dat ik nummerbehoud wil en moet verifiëren krijg ik geen SMS. Ik heb verschillende browsers geprobeerd maar overal hetzelfde probleem. Als iemand anders mij een SMSje stuurt krijg ik die wel. 

Wat kan ik nu het beste doen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi! Zou je het morgen of straks nogmaals willen proberen? Ik kom soortgelijke vraag tegen en enige tijd later werkte het volgens de melder wel. Mogelijk is er wat vertraging op de lijn. 

Hoor graag van je of het geholpen heeft.

 

Hoi! Zou je het morgen of straks nogmaals willen proberen? Ik kom soortgelijke vraag tegen en enige tijd later werkte het volgens de melder wel. Mogelijk is er wat vertraging op de lijn. 

Hoor graag van je of het geholpen heeft.

 

@Seccie heb het voordat ik ging slapen om 00:30 opnieuw geprobeerd zonder resultaat en net weer maar geen code ontvangen :(

Hello! I’m also experiencing the same issue. I try to subscribe to the Mobile + Internet and keep my phone number, however I do not receive the SMS code when I enter my number. Tried it on Chrome and Safari. Would appreciate if this could be resolved.

Reageer