Beantwoord

Telefoon betaald in 1x, nog ruilen?

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Hallo,

Ik heb zes dagen geleden een OPPO 98 gekocht in de winkel en gelijk volledig betaald (sim only abonnement). Had hiervoor altijd Samsung. Merk dat ik moeilijk wen aan de camera (voor mijn gevoel minder goed binnenshuis/bij kunstmatig licht) en dat is juist hetgene waar ik 'm het meest voor gebruik.

Kan ik mijn toestel nog ruilen?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 19 February 2024, 12:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @EvaCBe, goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik geef je graag meer duidelijkheid! De OPPO 98 is een goede keus met ook een zeer goede camera. Normaal gesproken heb je altijd 14 dagen bedenktijd, maar dat is alleen als het contract online is aangegaan, via onze telesales/klantenservice of via je Mijn Odido account. Als dat niet van toepassing is, heb je eventueel ook nog bedenktijd op je toestelkrediet. Maar aangezien je het toestel hebt gekocht in onze shop en deze ook in één keer hebt afbetaald, heb je hier jammer genoeg ook geen bedenktijd op, sorry! 

Wat je wel kunt doen is eventueel het toestel ter reparatie aanbieden bij OPPO: https://support.oppo.com/nl/send-in-repair/. Wellicht dat zij naar de camera voor je kunnen kijken! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer