Beantwoord

Telefoon kwijt op wintersport - 2stapsverificatie nodig voor nieuwe simkaart

  • 22 February 2024
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Hi! Mijn telefoon is gestolen op wintersport en wil mijn simkaart blokkeren en nieuwe aanvragen. Ik heb om in te loggen een 2stapsverificatie nodig (dat lukt dus niet). Kan iemand mij hierbij helpen? gr. Frederiek

icon

Beste antwoord door frederiekv 22 February 2024, 14:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @frederiekv  Wat erg😡 Zoiets verpest je wintersportvakantie behoorlijk.

Zet je gegevens in je community account (zie mijn onderschrift) zodat de moderators snel zien welke kaart ze moeten blokkeren. Ben je weer in NL? Dan kan je ook langs een shop gaan voor hulp.

https://www.odido.nl/winkels 
Laat even weten wat je gaat doen! 
Succes

Reputatie 7
Badge +9

Hi Frederiek, van harte welkom op de Community! Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je toestel is gestolen. Ik heb je simkaart direct voor je geblokkeerd. Inloggen zonder je simkaart zal lastig zijn, dus we kunnen 2 dingen doen: ik kan (na wat extra controles) een nieuwe simkaart voor je bestellen. Deze wordt dan binnen 3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Of je kan, zoals @CrisTien zegt, langs 1 van onze winkels. Dan loop je direct weer naar buiten met een actieve simkaart. 

Heb je liever dat ik een nieuwe simkaart voor je bestel? Stuur me dan een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stel ik nog een paar controle vragen en dan ligt je nieuwe simkaart binnen no time bij je thuis! 😄

Alvast goed om te weten; als je je nieuwe simkaart hebt ontvangen, zijn er 2 manieren om deze te laten activeren: in onze winkel of via de mail op vertoon van een kopie van je ID. Zodra het zover is kan ik je een mail sturen waarop je kan reageren met deze kopie. Alvast een tip: als er een winkel in de buurt zit, zal dit iets sneller zijn! 

Hi Frederiek, van harte welkom op de Community! Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je toestel is gestolen. Ik heb je simkaart direct voor je geblokkeerd. Inloggen zonder je simkaart zal lastig zijn, dus we kunnen 2 dingen doen: ik kan (na wat extra controles) een nieuwe simkaart voor je bestellen. Deze wordt dan binnen 3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Of je kan, zoals @CrisTien zegt, langs 1 van onze winkels. Dan loop je direct weer naar buiten met een actieve simkaart. 

Heb je liever dat ik een nieuwe simkaart voor je bestel? Stuur me dan een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stel ik nog een paar controle vragen en dan ligt je nieuwe simkaart binnen no time bij je thuis! 😄

Alvast goed om te weten; als je je nieuwe simkaart hebt ontvangen, zijn er 2 manieren om deze te laten activeren: in onze winkel of via de mail op vertoon van een kopie van je ID. Zodra het zover is kan ik je een mail sturen waarop je kan reageren met deze kopie. Alvast een tip: als er een winkel in de buurt zit, zal dit iets sneller zijn! 

 

Hi! Ik heb mijn telefoon gevonden. Dank voor je hulp!

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @frederiekv, superfijn dat je telefoon weer gevonden is! Ik heb zojuist de simkaart weer voor je gedeblokkeerd, zodat je er weer gebruik van kunt maken. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer