Telefoon scherm blijft zwart (iphone 15 pro max)

  • 22 November 2023
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Goedemorgen,

 

Iemand hier ook ervaring mee?
Vannacht wilden ik kijken hoelaat het was, en mijn telefoon reageerde nergens meer op.
Het beeld bleef zwart, terwijl de telefoon niet uitgeschakeld was (dit heb ik extra getest door met de telefoon van mijn partner te bellen naar mezelf).
De telefoon ging over, maar beeld bleef zwart.

Op internet hadden we gelezen, iets over telefoon resetten, gelukkig hierna ging de telefoon weer aan!

Ik heb al jaren de iPhone, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.


Herkenbaar voor iemand?
Moet ik hem nu laten maken? Of zou dit eenmalig zijn?
(telefoon is nu paar weken oud!).

 

 

Marciano van Odido 5 maanden geleden

Hoi SRJ.p, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de iPhone 15 Pro Max bent gegaan. Ik heb direct eens zitten zoeken en ik zie dat dit vaker voorkomt en dat een reset het inderdaad oplost. Ik denk niet dat je je toestel hoeft te laten maken, maar houd het even in de gaten. Ik kwam o.a. op de Community van Apple uit en daar zeiden gebruikers ook dat het waarschijnlijk met een software update opgelost moet worden.

Mocht het toestel toch gemaakt moeten worden, lees er dan alle informatie over op deze pagina. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Ik wens je voor nu in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe toestel en alvast een heel fijn weekend! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi SRJ.p, allereerst van harte welkom op de Community! Tof dat je voor de iPhone 15 Pro Max bent gegaan. Ik heb direct eens zitten zoeken en ik zie dat dit vaker voorkomt en dat een reset het inderdaad oplost. Ik denk niet dat je je toestel hoeft te laten maken, maar houd het even in de gaten. Ik kwam o.a. op de Community van Apple uit en daar zeiden gebruikers ook dat het waarschijnlijk met een software update opgelost moet worden.

Mocht het toestel toch gemaakt moeten worden, lees er dan alle informatie over op deze pagina. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Ik wens je voor nu in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe toestel en alvast een heel fijn weekend! 😄

Ik heb vandaag exact hetzelfde meegemaakt en gelukkig kunnen resetten met de tips op internet,

vr gr Miep

Reageer