[Userreview] dynamicSpot voor Android

  • 9 September 2023
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Odido Superuser
  • 158 reacties

Dit bericht heb ik een tijd geleden op het forum van Tele2 geplaatst. Omdat ik zelf overgestapt ben naar de community van Odido plaats ik deze hier nogmaal. De informatie van dit bericht is up-to-date met aanvullingen.

 

Je hebt het vast gehoord, de iPhone 14 (pro) heeft een nieuwe feature de Dynamic Island. Een prachtig dynamisch eiland in je scherm die je meldingen op een mooie manier weergeeft door het camera gat in je scherm uit te schuiven

Tot nu toe was deze functie enkel alleen beschikbaar voor de iPhone 14 (pro) modellen, maar nu niet meer! Developer Jawomo heeft de app dynamicSpot gemaakt en als early download in de Google Playstore geplaatst. Met deze app maak jij van jouw camera gat ook een dynamisch eiland! 

 

De app is gratis te downloaden en voor een eenmalig klein bedrag extra ontgrendel je nog meer features wat deze app nog mooier maakt. 

 

Mijn ervaring:

Ondertussen gebruik ik deze app nu een week, en ik ben er van overtuigd dat dit de toekomst is voor hoe meldingen op je telefoon binnen moeten komen. Zelf gebruik ik een Samsung S22, en vind de manier van meldingen in mijn scherm altijd super vervelend. Ze komen groot in je scherm en leiden je snel af van de bezigheid waarmee je bezig bent. 

Met dynamicSpot kan je zelf instellen hoe jij de meldingen wilt ontvangen. Hoe breed de camera gat moet worden als je een melding binnenkrijgt en hoe lang deze melding moet blijven staan. Je kan ook direct vanuit de melding van dynamicSpot een antwoord sturen.

 

Wat wel vervelend is dat je op je telefoon zelf alle meldingen moet aanpassen zodat deze niet meer verschijnen op de traditionele manier. Ik hoop nog dat de developer dit aanpakt en met een knop komt dat je dit in één keer voor alle apps kan uitschakelen. Update:  de developer heeft een extra app uitgebracht die deze meldingen uit kan zetten. Deze kan je downloaden via de dynamicSpot app zelf.

 

Extra aanvulling: De app heb ik nu al bijna een jaar in gebruik en deze heeft ondertussen al vele updates mogen ontvangen. De developer werkt continu aan de app om deze up-to-date te houden. 

Aanrader of niet?

Voor mij persoonlijk is dit echt een aanrader, je raakt zoals gezegd minder afgeleid door de meldingen in je scherm. Het is natuurlijk geen officiële app van een groot bedrijf, maar de developer heeft een goede reputatie en heeft meerdere apps uitgebracht in de Playstore. 

 

Lijkt het je leuk om deze app uit te proberen? Dan kan je hem downloaden via de Playstore.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jamworks.dynamicspot


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Super bedankt voor het delen van jouw review! 😄👍 Ik weet zeker dat andere users hier profijt van gaan hebben!

Reageer