F.A.Q.

Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 20 reacties
  • 22906 Bekeken
Levertijden en FAQ Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties

Welkom Samsung-fans!

 

Samsung heeft weer een toptelefoon geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel en de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt. Hier vind je ook links naar de levertijdentopics van de specifieke varianten.

 

Informatie over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra

Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 

Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Update 04/03/2022: Samsung zal de claimperiode van de Buds gaan verlengen tot en met 15 mei 2022.

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen

Vanaf 09-02-2021 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!
​​​​​​

 

Bestelling en levering

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Kan ik mijn huidige toestel inwisselen voor een Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra

Met Toestel Inruil kun je jouw oude toestel inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel.

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw toestel in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten!


This topic has been closed for comments

20 reacties

Vind het allemaal maar weer raar meteen besteld toen de preorder begon en nu al niet leverbaar 

Maar ze verkopen ze wel los in de winkel 

Als mijn Ultra 11/03 wordt geleverd..hoe gaat dit dan met de promotie Galaxy Earbuds Pro lopen??

Die loopt maar tot 10 maart?!

Als mijn Ultra 11/03 wordt geleverd..hoe gaat dit dan met de promotie Galaxy Earbuds Pro lopen??

Die loopt maar tot 10 maart?!

Hey hey, dat dacht eerst ook maar dat is de eind datum van de promotion. 

Je kan t/m 21 april je Buds claimen. 

Als mijn Ultra 11/03 wordt geleverd..hoe gaat dit dan met de promotie Galaxy Earbuds Pro lopen??

Die loopt maar tot 10 maart?!

Hey hey, dat dacht eerst ook maar dat is de eind datum van de promotion. 

Je kan t/m 21 april je Buds claimen. 

Dankjewel Daniraja! 

Is het sneller om hem in de winkel op te halen of thuis te laten bezorgen? Ik zie dat die leverbaar is vanaf 11 maart maar krijg je dan ook al de optie om hem 11 maart te laten bezorgen? 

Reputatie 7

@Naath1

De voorraad toestellen worden verdeeld over de gehele wachtrij, dus daar zit geen verschil in tussen afhalen in de winkel of bezorgen aan huis. Er kan wat verschil optreden doordat het bijvoorbeeld wat langer duurt voor jouw toestel verwerkt is in de winkel en er contact wordt opgenomen of omdat je wat langer moet wachten om een afspraak te maken bij de koerier, hier is echter niets inhoudelijk over te zeggen en is afhankelijk van verschillende factoren.

Als een toestel leverbaar is vanaf 11 maart, dan is het niet gezegd dat je ook gelijk op die datum jouw toestel kunt laten leveren of ophalen. Daarnaast is het afhankelijk van de beschikbaarheid van de koeriersdienst, dus ik kan niet zeggen wanneer je precies jouw toestel in huis zal hebben wanneer je deze bestelt.

 

NB: De periode waarin je bij Samsung de Galaxy Buds kunt claimen zal worden verruimd tot en met 15 mei 2022.

Beste, kreeg na bestellen geen email ter bevestiging. Ook niet in de spam. Kan ik deze alsnog ontvangen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Buurmana 

Wat leuk dat je voor een Samsung S22 bent gegaan! Op welke manier heb jij je bestelling gedaan? Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je e-mailadres, ordernummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!

Ik heb vandaag mijn S22 ontvangen, maar nog niet de air buds die bij de promotie zaten. Wanneer komen die?

Reputatie 7

Hi @Wietzzz 

Voor de promotie van Samsung moet je jezelf wel registreren om in aanmerking te kunnen komen voor de Buds. Je kunt dat via hun website aanvragen.

Als mijn Ultra 11/03 wordt geleverd..hoe gaat dit dan met de promotie Galaxy Earbuds Pro lopen??

Die loopt maar tot 10 maart?!

Je bent niet de enigste. Heb geprobeerd om toch gebruik temaken van de actie maar vergeefs. Ik kreeg alleen een kortings code voor redelijk duren producten 

Vraagje ik heb de 22+ besteld als ik bereken wanneer ik de telefoon krijg en als ik de volle 10 weken moet wachten val ik net buiten de data dat je de buds kan krijgen. Hoe wordt dit opgelost? Aangezien ik er niks aan kan doen dat er zo'n lange wachttijd op zit....

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij hebben contact gehad met Samsung en je kan je tot 15 mei registreren voor de Samsung promotie actie gratis Buds. Hopelijk hebben jullie nu meer duidelijkheid.

Dus als je hem pas na 15mei binnen krijg ben je dus gewoon de lul en krijg je niks... want dat vind ik opzich best lullig aangezien 1 van de redenen dat ik voor deze heb gekozen waren de buds

Hi,

I ordered an s22+ to be delivered at home but with the new delivery dates, is possible that the delivery will be when I'm away from home for some weeks.

 

Can I change the delivery to be made on a T-mobile store?

I posted on the s22+ topic but didn't receive any answer.

 

Thanks,

Regards

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tserra 

If you would like to change your delivery option you will have to cancel your current order first and place a new order choosing the option home delivery. Please let me know if you would like to continue with this. 

Hi,

Ik heb vandaag mijn samsung s22 ultra ontvangen. 
Op de samsung website zie ik alleen de optie samsung s22 ultra 5G staan voor als ik wil registreren voor de Galaxy Buds Pro Black.

Maakt dit wat uit? Mij is tijdens mijn bestelling bij jullie niks verteld hierover. 

Ook vragen ze een; kopie van het pre-order- of aankoopbewijs van je nieuwe Samsung en leesbare kopie van de factuur van je nieuwe Samsung. Dit lijkt mij hetzelfde als ik naar mijn bestelling email kijk. Klopt dit?

 

Ik hoor het graag.

 

grt,

Goede dag,

5 maart een s22+ groen 256gb besteld. Bevestiging mail ontvangen dat me verlenging 3-5-2022 in gaat. Er stond bij dat me telefoon vanaf 11 maart leverbaar was.

Krijg ik op 11 maart om 09:00 uur een smsje dat de levertijd veranderd was naar 8-9 weken.

 

Kijk dat die levertijd lang is, dat kan gebeuren. Maar dat je mensen eerst voorhoud dat hij vanaf 11 maart leverbaar is en dan vervolgens als de promotie voor de buds is afgelopen pas gaat communiceren dat de levertijd 8-9 werken is dat is pure misleiding. Je ontneemt hier namelijk mensen de kans mee om bij een andere partij de telefoon met die aanbieding te halen, want andere partijen hadden die actie ook tot 10 maart en er waren andere partijen die wel gelijk konden leveren. Je bent mensen op zo'n moment in de zeik aan het nemen. Van overmacht is ook geen spraken meer aangezien jullie van 5 maart tot 11 maart ook al wisten dat jullie beloofde levering datum niet gingen halen. En als je pas na 8-9 weken kan leveren dan is hij dus niet vanaf 11 maart leverbaar, want jullie konden helemaal niet leveren.

Dan komt er nog eens bij dat ik vervolgens ook nog 8-9 weken aan me oude contract vast zit doordat jullie even eenzijdig hebben besloten dat deze niet op 3-5-2022 is verlengt ( waarvan ik zwart op wit bevestiging van jullie heb ontvangen dat me verlenging op deze datum in gaat) maar pas als de telefoon geleverd is. Hierdoor betaal ik 21,50 voor 5 gb data terwijl ik bij me nieuwe contract 15gb voor 19 euro heb. tevens zit ik nu nog 26 maanden aan jullie vast in plaats van de afgesloten 24 maanden.

 

En voor een andere telefoon kiezen ging inmiddels ook niet meer doordat ik inmiddels een hoesje en protectieglas voor betreffend toestel had aangeschaft.

 

Kortom, hoe gaan jullie geleden schade goed maken?

heb eerder gechat met Antonie maar wacht nog steeds op beloofde vergoeding

“Antonie (11-3-2022 12:49:17): Ik ga je wel wat vergoeden ervoor omdat het dus nog even duurt voor dat je je telefoon ontvangt! “

Reputatie 7
Badge +14

Na de presale periode weet Samsung precies hoeveel toestellen er in Nederland zijn besteld bij alle partijen. Er zijn heel veel versies die zij moeten proberen van de nieuwe S22 serie. Blijkbaar zaten ze goed naast de prognose, de levertijd van veel modellen is inderdaad naar vele weken extra opgelopen. Wel hebben ze de periode waarin b.v. de earbud actie ingeleverd kan worden ook ruim verlengd. Naar inderdaad wel jammer voor de Samsung fans, die moeten veel geduld hebben. Misschien dat Samsung nog een extraatje gaat regelen.

Na de presale periode weet Samsung precies hoeveel toestellen er in Nederland zijn besteld bij alle partijen. Er zijn heel veel versies die zij moeten proberen van de nieuwe S22 serie. Blijkbaar zaten ze goed naast de prognose, de levertijd van veel modellen is inderdaad naar vele weken extra opgelopen. Wel hebben ze de periode waarin b.v. de earbud actie ingeleverd kan worden ook ruim verlengd. Naar inderdaad wel jammer voor de Samsung fans, die moeten veel geduld hebben. Misschien dat Samsung nog een extraatje gaat regelen.

Mooi verhaal, maar daarmee is maar een heel klein stukje van me verhaal dichtgepraat. Je collega antonie heeft me al compensatie toegezegd, echter heb ik er verder niets meer van vernomen. tevens is nog steeds me contract niet gefikst, want ik betaal nog steeds 2018 woekerprijzen. Dat die telefoon pas over een week of 8 komt dat geloof ik wel, maar het gaat met om de communicatie vanuit t-mobile.