Beantwoord

Snapchat geblokkeerd

  • 13 October 2022
  • 2 reacties
  • 3998 Bekeken

Hoi allemaal, 

Sinds ongeveer eind juli is mijn snapchat account volledig geblokkeerd en kan ik er op geen enkele manier meer op, maar het gekke is dat ik sindsdien met geen een account kan inloggen op snapchat op mijn telefoon (iPhone 11). Elk account wat ik maak wordt geblokkeerd en elk account waarmee ik inlog ook. Ik heb een nieuw account gemaakt, maar ik loop nu dus rond met 2 telefoons. Op elke andere telefoon, ook de telefoon van mijn zusje en moeder met dezelfde Apple ID, werkt mijn nieuwe snapchat account wel gewoon, maar op mijn eigen telefoon dus niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Misschien nieuwe simkaart aanvragen? Laat het me maar weten als je tips hebt, dankjewel alvast! 

Groet, 

Nina 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 14 October 2022, 09:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Nina, 

 

Goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Allereerst, heeft dit niks te maken met je simkaart. Dat je Snapchat account is geblokkeerd, kunnen wij de reden niet voor je achterhalen. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met met Snapchat zelf: https://support.snapchat.com/. Wat je wel zelf zou kunnen controleren:

 

  • Je telefoon opnieuw opstarten; 
  • Is de software van je toestel up-to-date; 
  • Is de software van de app up-to-date. 

 

Als deze 3 punten in orde zijn, kun je beste contact opnemen met Snapchat. Zij kunnen je hier dan meer duidelijkheid over geven!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Nina, 

 

Goed dat je dit aangeeft, ik geef je graag meer duidelijkheid! Allereerst, heeft dit niks te maken met je simkaart. Dat je Snapchat account is geblokkeerd, kunnen wij de reden niet voor je achterhalen. Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met met Snapchat zelf: https://support.snapchat.com/. Wat je wel zelf zou kunnen controleren:

 

  • Je telefoon opnieuw opstarten; 
  • Is de software van je toestel up-to-date; 
  • Is de software van de app up-to-date. 

 

Als deze 3 punten in orde zijn, kun je beste contact opnemen met Snapchat. Zij kunnen je hier dan meer duidelijkheid over geven!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ja ik heb snapchat al gecontacteerd, maar zij geven geen antwoord en op de site staat ook niks. Zou het aan het serienummer van mijn telefoon kunnen liggen? Dat zie ik namelijk ook veel op internet staan. 

Reageer