26-4-2024 rotterdam zuidwijk

  • 26 April 2024
  • 23 reacties
  • 355 Bekeken

Ik heb al de gehele middag geen internet in Rotterdam Zuidwijk.Dit gaat wel heel erg lang duren. Wanneer wordt de verbinding weer hersteld! Ik neem aan dat ik niet hoeft te betalen voor een halve of meer dag geen internet.

Cal van Odido 8 dagen geleden

Hoi @Theo Vollebregt, heel goed dat je hier melding van maakt, ik zie ook jou graag snel weer genieten! Ik ben meteen voor je gaan meten en je Huawei glasvezel Media Converter laat erg goede resultaten zien. Wel heb ik enige problemen op bij je modem te komen. Kan je zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom af halen. Als je vervolgens eerst de witte Huawei Media Converter weer aansluit en na 30 seconden ook weer het modem, dan verwacht ik dat je een stuk meer leven zal aantreffen op het modem. Mocht het onverhoopt niet de oplossing zijn, kan je dan een foto van je modem en hoe je het modem hebt aangesloten kunnen sturen?

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee! 

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nadat de storing is verholpen kun je om een vergoeding vragen. Maar restart eerst eens de router. Het moet namelijk wel een netwerk storing zijn.

Hoi, ik heb nog steeds geen internet in mijn huis.

Het is een fiberbreuk volgens de helpdesk en aangezien er totaal geen communicatie is tussen de partijen die dit alles professioneel op moeten lossen denk ik dat je tot zeker maandag geduld moet hebben, ik heb 4 keer gebeld met de helpdesk en elke keer een ander lulverhaal, één of andere Jason plaatst een bericht op het forum en later na mijn contact met de helpdesk plaatsen de medewerkers onder de naam Jason allerlei berichten om de boel te sussen, één grote puinhoop, er zouden monteurs mee bezig zijn, wat is er zo moeilijk aan het oplossen van een fiberbreuk vraag je je dan af, even later werd er gezegd dat de monteurs naar huis waren, 3e contact met de helpdesk waren de monteurs ineens weer hard bezig, ik geef ze nog het weekend en dan zeg ik op en ga terug naar Ziggo, wat een onprofessionele bende is het bij Odido 

Ik heb nog steeds geen internet.Ik zou graag willen weten wanneer deze fiber breuk gerepareerd is. Het herstarten van de router heb ik al vele malen gedaan.  

Theo

Reputatie 7
Badge +14

Er is een algemeen storing topic waar updates worden geplaatst. Er wordt dus wel aan doorgewerkt.

Het is inmiddels bijna 11.00 uur. 

Mijn internet werkt sinds gisteren 12.00 uur niet meer.

Ik kan de helpdesk niet meer bereiken vanwege koningsdag. Ik zou graag willen weten wanneer de storing verholpen word. Mijn voucher verloopt vanavond en wat dan?

Theo

Reputatie 7
Badge +14

Als je voucher verloopt kun je weer een nieuwe krijgen hoor. Maar het onderzoek loopt en het is net het begin van de middag.

Hi Eric je geeft aan dat ik en mijn vrouw een nieuwe voucher kunnen krijgen. Maar je kan Odido niet telefonisch bereiken. Hoe kan de dan een andere voucher krijgen?

Ik heb nog een vraag ik heb een voucher maar heb toch een melding gekregen voor het overschrijden van mijn Data is dat correct. 

Theo

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Je moet wel een bevestiging hebben dat de voucher is geactiveerd.  Er zou dan geen overschrijding melding moeten komen.

Ik heb de bevestiging . Maar toch de melding! Ik begin mij nu zorgen te maken.

Theo

Reputatie 7
Badge +14

Kijk dan even in je My-odido app of als je inlogt op Odido.nl

 

Reputatie 7
Badge +14

De storing is bij anderen inmiddels opgelost.

Het inmiddels 18.00 uur. Ik heb nog steeds geen internet verbinding. Er word zo te zien niets aan gedaan. Ik ben erg teleurgesteld.

Ik verwacht dat ik over 1,5 uur weer een nieuwe voucher krijgt. Jullie laten ons anders echt in de steek.

Theo

Reputatie 7
Badge +14

@Theo Vollebregt

Heb je al wel alles opnieuw opgestart? Uiteraard wordt er wel iets aan gedaan, maar als er geen nieuws is valt er nog weinig te vertellen. Niemand wil jullie in de steek laten maar dit is een klant help klant community. Wij kunnen dus niet zien waar ze nu mee bezig zijn.

Je mag mij een privébericht sturen ik stuur je dan een gratis voucher. 

 

Christien,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de router al heel veel keer opnieuw opgestart. Het resultaat is tot nu toe hetzelfde . Een rood lichtje bij internet en dus nog steeds geen internet verbinding.

Theo

 

Reputatie 7
Badge +14

Christien,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de router al heel veel keer opnieuw opgestart. Het resultaat is tot nu toe hetzelfde . Een rood lichtje bij internet en dus nog steeds geen internet verbinding.

Theo

 

@Theo Vollebregt  Klik op mijn naam en stuur mij een privé berichtje ik stuur je dan een voucher 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Theo Vollebregt  zie Privébericht je voucher is verzonden.

Nu maar hopen dat de moderators je snel kunnen helpen. Iedereen hier doet zijn stinkende best.

Zet wel even je klantennummer in je community account in het privé deel.

Fijne avond

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Theo Vollebregt, heel goed dat je hier melding van maakt, ik zie ook jou graag snel weer genieten! Ik ben meteen voor je gaan meten en je Huawei glasvezel Media Converter laat erg goede resultaten zien. Wel heb ik enige problemen op bij je modem te komen. Kan je zowel de witte Huawei Media Converter als het modem van het stroom af halen. Als je vervolgens eerst de witte Huawei Media Converter weer aansluit en na 30 seconden ook weer het modem, dan verwacht ik dat je een stuk meer leven zal aantreffen op het modem. Mocht het onverhoopt niet de oplossing zijn, kan je dan een foto van je modem en hoe je het modem hebt aangesloten kunnen sturen?

Ik ben benieuwd, ik denk heel graag met je mee! 

Heb je de foto's ontvangen ?

Groet Theo

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Theo Vollebregt 

Hoe heb je de foto's verstuurd? Het snelste is dat je ze in dit topic deelt.

 

Ik denk dat de foto's nu wel aankomen .

Groet Theo

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Theo Vollebregt, super fijn dat je de foto kon delen, top! Het gaat inderdaad duidelijk niet goed met je verbinding. Ik zie alleen niet meer je witte Huawei Media Converter online komen, ik neem aan dat in ieder geval het ‘power’ lampje brandt op de Media Converter?

Hoe dan ook heb ik het monteursverzoek die de telefonische collega voor je heeft ingediend doorgezet naar onze monteurspartner Guidion. Je ontvangt heel snel een SMS en e-mail van hen waarmee je digitaal een monteursafspraak kan inplannen.

Ik kijk uit naar het bezoek van de monteur, ik heb er vertrouwen in dat de monteur van Guidion veel voor je kan betekenen! 

Reageer