GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!

GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Reputatie 7
Badge +9

Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo krijg je bij aanschaf van een Xiaomi 12 een gratis Watch S1 Active t.w.v. 199!

 

[Update 20-06-2022]

Goed nieuws! De GOGOGO DEALs zijn verlengd t/m zondag 26 juni. Profiteer nu van de superscherpe prijzen!

 

Vandaag 16 mei starten we weer met de GOGOGO DEALS.  De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. 

Toestelflexibiliteit

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop.

Stap over op Thuis van T-Mobile

Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105). Dat zijn superscherpe deals toch?

En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV niet de eerste 4, maar zelfs de eerste 6 maanden voor maar 30 euro per maand aan (dit geldt ook voor Internet Only). Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis

Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog!

FAQ

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Heb jij de Xiaomi 12 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van Xiaomi. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Xiaomi. Neem daarom goed de actievoorwaarden door.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


14 reacties

Reputatie 2

Waqqas Bedankt voor je berichtje,

Jammer is het dat je regelmatig GOGOGO deals op je huisadres krijgt toegestuurd met nieuwe aanbiedingen, terwijl je aan een abonnement vastzit. Inmiddels een stapeltje van deze. Omdat we nog geen aansluiting hebben, maar binnenkort gaat worden aangesloten gingen we er van uit dat deze extra nog voor ons van toepassing zou zijn! Hoop dat ze stoppen om deze te blijven sturen, omdat je er geen gebruik van mag maken….

Gr. SvD 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dreunen 

Van de deurbel wist ik dat dit een promotie was, 1 jaar WiFi plus was dan denk ik ook een promotie. Voor deze promoties krijg je een aparte mail om de actie te claimen.

Op dit moment zie ik hier niks van op de website dus mogelijk zijn ze verlopen.

Reputatie 2

Op donderdag 14 juli krijg ik een aansluiting en er is inmiddels een aanbieding gedaan om een jaar lang gratis een wifibox te krijgen van Zyxel, maar in de doos zit deze niet. Mijn vraag is dan ook: waarom krijg je nieuwe aanbiedingen zoals Deurbel met camera en Wifibox terwijl je hiervoor niet in aanmerking schijnt te komen?

Reputatie 7
Badge +9

[Update 20-06-2022]

Goed nieuws! De GOGOGO DEALs zijn verlengd t/m zondag 26 juni. Profiteer nu van de superscherpe prijzen!

Reputatie 7
Badge +14

@Doornekamp33

Echter en daar gaat het mij om en ik beschouw dat als een vorm van discriminatie zou ik nu graag 1000mb/s internet willen dan betaal ik 15€/mnd meer dan als ik op het ODF zou zitten, een beetje het zelfde als je bij de bakker als klant uit de Kerkstraat meer voor exact het zelfde brood betaald als een klant uit de Schoolstraat.

Dit is echt geen discriminatie. Tot even geleden kon je geen 1gb op wba nemen. Hebben ze dat mogelijk gemaakt, maar de inkoopprijs is gewoon hoger. Dat is bijvoorbeeld ook als je iets bij een webshop bestelt en je woont op een waddeneiland. Betaal je ook meer aan verzendkosten omdat de inkoop van transport hoger is. Dus zelfde producten, hogere prijs , maar die mensen kunnen het tenminste wel krijgen, net zoals bij jou glasvezel van 1gb.

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 Gelukkig zit ik (nog) op het oude platform en inderdaad lees je alle topics hoe slecht het nieuwe platform is zeker bij voetbal en andere uitzendingen met snelle beeld bewegingen wil ik er dan ook op geen enkele voorwaarde naar toe.

Het vreemde in het issue slechte streams is dat ondanks diverse adviezen door ter zake deskundigen men halsstarrig blijft vasthouden aan het beleid aangaande het nieuwe platform, een platform die feitelijk alleen geschikt is voor kleine schermen zoals een tablet of smartphone e.d.

Net als u kijk ik ook regelmatig naar wat andere providers te bieden hebben, echter kom ik elders altijd aanmerkelijk hoger uit gebaseerd op exact het zelfde wat ik nu heb, ik kijk hierbij nooit!! naar actie tarieven

Zou dan annuleren, of kun je dat niet maken als superuser.😜😜

Reputatie 7
Badge +15

@Doornekamp33 heb het gevraagd of ik aanspraak kan maken op die 6 maanden maar helaas 😞

Tja, net hoe je het bekijkt, ikzelf vind die prijsstelling op WBA meer zielig doen van T-Mobile, velen anderen kunnen het wel goedkoper aanbieden dan KPN zelf en T-Mobile moet er boven zitten.

Maar als ik over zou gaan op T-Mobile en hetzelfde afneem als KPN ben ik op ODF toch duurder uit, heb ik alleen 100/100 ipv 50/50 wat ik nu heb.

KPN = 57.50 voor 50/50, 2x stb en opnemen.

T-Mobile = 60 euro voor 100/100 2x STB plus opnemen, en dan minder goed beeld volgens de berichten, vooral de kop TV maakt het duurder, 15 euro voor basis TV, 5 euro per extra STB en 5 euro voor opnemen, bij KPN 10 voor TV en 5 euro voor de tweede STB en krijg je er gratis het opnemen bij, is toch een tientje per maand, dan valt die paar euro korting op internet snel in het niet.

 

@Waqqas , laat je Jason toch wat regelen.😉

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 En daar zit nou net de crux eerlijk gezegd als klant sinds januari 2014 maak ik sinds die tijd gebruik van glasvezel, was dit niet aanwezig was ik naar toen UPC gegaan DSL zou voor mij zonder meer afvallen, maar dat terzijde.

Momenteel zit ik op 100mb/s met tv nog met de oude prijsstelling met 3 gratis themapakketten welke ik zelf kan bepalen, met 2 standaard STB'S kom ik dan op ruwweg 57,50€/maand waarbij ik persoonlijk en ook uit ervaring nog steeds het aloude door toen nog door Reggefiber in de Achterhoek aangelegde netwerk hoger in schat dan wat er nu word aangelegd, gezien de vele klachten.

Echter en daar gaat het mij om en ik beschouw dat als een vorm van discriminatie zou ik nu graag 1000mb/s internet willen dan betaal ik 15€/mnd meer dan als ik op het ODF zou zitten, een beetje het zelfde als je bij de bakker als klant uit de Kerkstraat meer voor exact het zelfde brood betaald als een klant uit de Schoolstraat.

Reputatie 7
Badge +15

@Doornekamp33 

Ik kan altijd nog annuleren en opnieuw bestellen maar dat doe ik liever niet, heb het installatiepakket al binnen en installatiedatum is 23 mei, ook zeer moeilijk om een afspraak te maken met Guidion voor in Zeeland.

@BeMuNu was T-Mobile natuurlijk ook wel goedkoop met de combideal uit en thuis voor 50 euro, als je dat net onder de concurrentie gaat situeren qua prijsstelling is de verhoging wel extra hoog in cijfers, maar nog steeds goedkoop voor in vergelijking met de concurrentie en de snelheden zijn ook hoger, 100 - 400 en 1 Gb ipv 50 - 100 en 1Gb, is toch een verdubbeling of verviervoudiging op de lagere snelheden wat het extra op lijkt te drijven.

Daarbij, T-Mobile verhoogd alleen voor nieuwe klanten/verlengingen, KPN alleen voor bestaande klanten en Ziggo voor beide, dus bij T-Mobile ben je als zittende klant het beste af op dit moment, zolang je maar blijft zitten en niet gaat wijzigen aan je abonnement.

@Waqqas, tja, zo is het leven nu eenmaal, zat te twijfelen om naar Ziggo te gaan, 12 maanden 50% korting, was ik net een dag te laat, had een hoop gescheeld, jij bent net een poosje te vroeg, als we nu een glazen bol hadden was het wel goed gekomen, of komt het goed.😁

Reputatie 7
Badge +1

https://tweakers.net/nieuws/196590/prijsverhogingen-van-providers-lijken-weinig-met-inflatie-te-maken-te-hebben.html

Het lijkt allemaal rooskleuriger dan het lijkt volgens dit artikel is de prijsverhoging bij T-Mobile veruit het hoogste omgerekend naar inflatie correctie.

Vooral voor klanten die op het WBA (KPN) glasvezelnetwerk worden aangesloten betalen voor exact het zelfde (heel) meer dan klanten op het eigen T-Mobile netwerk, 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Dat is jammer, te vroeg een thuis abonnement afgesloten met 4 maanden korting en de eenmalige kosten natuurlijk 😅

Reageer