Sticky

Hallo, wij zijn Odido.

  • 5 September 2023
  • 56 reacties
  • 5382 Bekeken
Hallo, wij zijn Odido.
Reputatie 4
Badge

Hallo,

 

Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV.

Nieuw … en toch ook weer niet.

Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren.

Toch beginnen we opnieuw.

En wie nieuw is, vraagt zich dingen af.

Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?

En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen?

We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker.

Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Ieder op een eigen manier.

Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf.

Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten.

Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement.

En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen.

Zodat er altijd een bij je past.

We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft.

Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is.

We zijn Odido.

Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan.

En we beginnen vandaag.

 

Alles wat je over ons wil weten | Odido

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Veel gestelde vragen

 

 Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.
 

 

Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido

Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past.

 

Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido

Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

 

Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven?  Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido

We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

 

Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido |

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile

 

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community

Extra's van Odido | Odido community


56 reacties

Reputatie 2

Heel merkwaardig hoor, en hoe, ga ik via m’n bookmark naar My T-Mobile omgeving wordt ik omgeleid naar https://www.odido.nl/login.

Dacht gelijk, wat is dit, heb ik een virus of zo ?

Geen mailtje gehad dat T-Mobile nu Odido is geworden, shame🤐.

Dus, ik ben maar net een week overgestapt naar T-Mobile, zit ik nu ineens bij Odido 😯

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Odido… die komt als een donderslag bij heldere hemel! Dat wordt even wennen als jarenlange klant en ex SU.

Maar ik ben benieuwd welke mooie abonnementen er komen.

Volgens RTL Nieuws betekent Odido niets. Volgens KPN betekent het “ik hoor” in het oud Grieks.

Wel jammer dat ik nu al mijn T-Mobile “expert” badges kwijt ben. 😦😢

Reputatie 7
Badge +14

Het heeft wel iets en het schrijft gemakkelijker.

Wat een klus moet dit zijn geweest om binnen 48 uur alles om te bouwen.

19O winkels en vele werkmensen verder (respect) maar het is gelukt.

Ben ook blij met de meer keuzes voor unlimited, ik ga daar zeker gebruik van maken.

 

#ODIDO van harte gefeliciteerd het is jullie gelukt.🎈🍀🤝👍🏻

Reputatie 4
Badge +1

Ik vind de naam inderdaad wel iets hebben. Het is wel even wennen. 

Ik vind het logo wel mooi en inclusief, de naam zelf moet even wennen. Ik las in het nieuws dat er ook een streven zal zijn naar een betere (klantenservice) bereikbaarheid buiten kantooruren en in de weekends, en dat er meer nadruk komt op de dienstverlening ten bate van een goede werking van het product. Ik ben benieuwd hoe dit in de praktijk er uit gaat zien!; https://www.nu.nl/tech/6279471/t-mobile-verandert-van-naam-en-gaat-verder-als-odido.html

Reputatie 4

Meer een naam voor een uitgestorven dinosaurus.🤣

Reputatie 1

Wat een verschrikkelijke naam en wat een idiote manier om dit vanuit het niets bekend te maken. Ik heb al meerdere mensen gehad die dachten dat ze gehackt waren omdat er ineens Odido in hun telefoon stond, of sms’jes kregen over betalingen vanuit Odido, waar ze nog nooit van gehoord hadden… dan doe je toch iets niet helemaal goed…

Reputatie 4

@pbirkoff Helemaal mee eens.

Reputatie 2

Nogmaals:

 

Heel merkwaardig hoor, en hoe, ga ik via m’n bookmark naar My T-Mobile omgeving wordt ik omgeleid naar https://www.odido.nl/login.

Dacht gelijk, wat is dit, heb ik een virus of zo ?

Geen mailtje gehad dat T-Mobile nu Odido is geworden, shame🤐.

Dus, ik ben maar net een week overgestapt naar T-Mobile, zit ik nu ineens bij Odido 😯

Reputatie 3

@Mooidan @pbirkoff @Erwin05 ze blinken weer uit in communiceren. 🤐

Wat een verschrikkelijke naam Odido.

Moest gelijk denken aan Duldo.🤪

Wel erg raar dat ik als klant het nieuws via RTLZ moest horen.

Gisteren was er groot onderhoud van het forum.

Dit Odido dus jammer ik heb liever T-mobile.

 

 

Reputatie 4

Ik had liever de T van Terrible Communication Company. TCC.

Reputatie 2

Moest gelijk denken aan Duldo.🤪

🤣

Is er iemand die toevallig Odido op dit moment kan bereiken? Ze geven namelijk aan tot 20.00 uur open te zijn, maar de telefoonlijn sluit gelijk weer en Izzy kan geen adviseur bereiken...

Is er iemand die toevallig Odido op dit moment kan bereiken? Ze geven namelijk aan tot 20.00 uur open te zijn, maar de telefoonlijn sluit gelijk weer en Izzy kan geen adviseur bereiken...

Precies hetzelfde probleem, de klant centraal houden is wel het speerpunt van Odido dus het gaat goed.

Reputatie 5

Gefeliciteerd met de lancering allemaal! Ik zie dat de domeinnaam odido.nl al op 14 maart 2020 is geregistreerd… Wel goed geheim gehouden dan 😉

Indrukwekkend hoe jullie zo veel aspecten van het bedrijf (website, forum, prijslijsten, FAQ’s, video’s, etc.) allemaal al aan hadden gepast toen alles live ging vanochtend. Tof om te zien!

 

Reputatie 6
Badge

Bij mij staat nog steeds T-Mobile NL in de statusbar terwijl ik Tele2 had en het nu Odido zou moeten zijn. Wat gaat er fout?

 

Heel bijzonder en perfecte merk naam gewoon natuurlijk..! 👍

 

(⁠•⁠‿⁠•⁠)

 

Heel bijzonder en perfecte merk naam gewoon natuurlijk..! 👍

 

(⁠•⁠‿⁠•⁠)

 

?

Reputatie 4

Hallo,

We hebben een berichtje voor je

Vanaf nu gaat T‑Mobile verder als Odido. Je provider voor Mobiel, Glasvezel en TV. Nieuw … en toch ook weer niet. Want met miljoenen bestaande T‑Mobile klanten zijn we natuurlijk behoorlijk ervaren.

Maar ik krijg dit bericht binnen met een t-mobile adres.

info@mailing.t-mobile.nl

Moet dit niet zijn info@mailing.Odido.nl

Reputatie 3

@Erwin05 🤣🤣🤣 scherp.

Reputatie 4

LOL🤣, Tja en dat noemen ze dan behoorlijk ervaren.

Een email verzenden naar klanten dat de naam is gewijzigd en de email verzenden met t-mobile.

Forum emails:communityteam@t-mobile.nl 

2x de zelfde email?

Gisteren kreeg ik deze email 5-9-2023 met t-mobile adres.

 

En vandaag 6-9-2023 kreeg ik weer een email met een t-mobile adres.

 

 

Reputatie 4

Nog een vraag over dit bericht:

Omdat het tijd is voor een nieuw geluid. Om te laten zien dat het anders kan, menselijker. Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Hoe onmenselijk was het dan voor de naamswijziging?

Ben echt nieuwsgierig, wat het glasvezel kabeltje corrupt, zij wij als klant jaren lang opgelicht om het grote geld binnen te slepen en krijgen wij nu pas meer keus.

Wie konden er niet mee doen voor de naamswijziging?

Reputatie 3

@Erwin05 ze doen in iedergeval goed hun best om de 'menselijkheid' van voor de naamswijziging te evenaren.

Reputatie 4

Hu, maar ze praten over een nieuw geluid ik hoor niks, jij?

Ze geven met deze zin aan dat ze jaren lang verkeerd bezig zijn geweest en dat een naamswijziging het bedrijf gaat zuiveren van al het kwade.

Is dat een paradox om de menselijkheid van voor de naamwijziging te ervaren terwijl ze toegeven dat het onmenselijk was.

 

Reageer