Sticky

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2525 Bekeken
Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.

Toon eerste reactie

34 reacties

Op jullie website staat het volgende:

Kan ik met Unlimited echt onbeperkt internetten?
Ja. Bij alle Unlimited abonnementen start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB, geldig in Nederland. Zijn je GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms’je. Daarna activeer je zo vaak je wil gratis 2 GB-aanvullers. Zo gaan we oneerlijk en/of commercieel gebruik tegen en heeft iedereen onbeperkt internet zonder dat het netwerk overbelast raakt. Wil je Unlimited eerst proberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Internet voor een dag NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50.

En in dit topic staat:

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 10 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50.

WAT IS NU DE JUISTE INFORMATIE? 10 of 20GB per dag??

Reputatie 1

De grap in deze is natuurlijk dat de adressen niet gelijk zijn. Het is me dus nog niet helemaal duidelijk. Op mijn adres zijn nu meerdere Odido abo's maar op haar adres (nog?) niet. Maar als het Unlimited Samen dan op mijn adres komt kan dan haar Thuis abo nog gekoppeld worden voor de klantvoordeel korting.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @plindeman 

Jazeker, ze krijgt dan €5,00 korting per maand op thuis internet en de voordelen voor mobiel ziet ze dan direct op de bestelpagina na het kiezen van ja bij zijn er nog meer Odido abonnementen op het adres?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @plindeman ,

Het klantvoordeel voor Odido thuis en Odido mobiel wordt gegeven aan de hand van hetzelfde huisadres. Als zij een vaste aansluiting + Samen unlimited op haar huisadres neemt, dan kan jij en voor die 20 euro hetzelfde unlimited abonnement als haar krijgen en krijgt zij ook nog 5 euro korting op Odido thuis.

Reputatie 1

Ik heb thuis glas en unlimited. Hiermee krijg ik dan ook de klantvoordeel korting waardoor het interessant is. Als m'n vriendin nu via Unlimited Samen ook een mobiel abo afsluit kan ze dan in haar huis ook via klantvoordeel nog korting krijgen op Odido Thuis (glas)?

 

Groeten

Peter

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @berendschotanus 

Helaas kan je de 3 mobiele abonnementen niet omzetten, na het verlengen kom je op het nieuwe prijsplan met Samen Unlimited.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @berendschotanus 

Deze nieuwe propositie geldt voor alle nieuwe verlengingen en nieuwe contracten. Dus als je straks gaat verlengen dan kan dat zeker!

Goedemorgen,

Wij hebben nu thuis glasvezel internet van T-Mobile (Thuis 1Gbps) en 3 losse Tele2 SIM Only abonnementen.

Kan ik die 3 losse Tele2 SIM Only abonnementen ook omzetten naar 3 Samen Unlimited abonnementen?

Mvg,

Berend Schotanus

Iedereen Unlimited.

Met Samen Unlimited sluit je heel voordelig nog een Unlimited abonnement af. Voor je gezin, familie of vriendengroep. Zo’n Samen Unlimited abonnement is een kopie van je Odido Unlimited abonnement, zonder punten voor Extra’s.

 

Elk Samen Unlimited abonnement kost maar € 20 per abonnement per maand. Of je nu Unlimited Start, Basis, Plus of Premium hebt. Het Samen Unlimited abonnement is maandelijks opzegbaar. En je vindt al je abonnementen overzichtelijk bij elkaar op 1 factuur. Wel zo helder.

 

✓ Al je abonnementen overzichtelijk op 1 factuur.

✓ Maandelijks opzegbaar en zonder aansluitkosten.

✓ Je krijgt tot € 7,50 Klantvoordeel op je Odido Unlimited abonnement.

 

In Mijn Odido bestel je heel makkelijk een Samen Unlimited abonnement. Natuurlijk met supersnel 5G tot wel 1 Gbit/s. Altijd gratis aansluiten. Je kan tot wel 5 Samen Unlimited abonnementen bestellen.

 

Zo kan Samen Unlimited uitpakken voor jou.

Bij een Unlimited Plus abonnement kan je bijvoorbeeld 2 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Dan krijg je bijvoorbeeld dit.

 

Unlimited Plus € 37,50

Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited)

Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited)

Klantvoordeel Unlimited Plus - € 7,50

Totaalprijs € 70,00

 

Dat is dus helemaal Unlimited voor maar € 23,33 per persoon!

 

Veel gestelde vragen.

 

Ik heb een Odido Unlimited abonnement. Hoe sluit ik een Samen Unlimited af? 

  1. Log in op Mijn Odido via de App of website van Odido.
  2. Voeg een Samen Unlimited abonnement toe.
  3. Doorloop de vervolgstappen om je bestelling af te ronden.

 

Wat is Unlimited data?

Met een unlimited data abonnement kun jij onbeperkt internetten, dus zonder limiet. Zo kun jij zonder enige moeite Whatsappen, Netflixen en online gamen waar dan ook.

 

Kan je met Odido Unlimited ook echt onbeperkt internetten?
 

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50.

 

Heel veel plezier met Unlimited Samen. Heb je vragen? Laat het ons weten!

 

 

Prachtig..! 👏🏼

 

ʘ⁠‿⁠ʘ

 

Reageer