Sticky

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.

  • 5 September 2023
  • 34 reacties
  • 2455 Bekeken
Iedereen Unlimited met Samen Unlimited.
Reputatie 6
Badge +3

Iedereen Unlimited.

Met Samen Unlimited sluit je heel voordelig nog een Unlimited abonnement af. Voor je gezin, familie of vriendengroep. Zo’n Samen Unlimited abonnement is een kopie van je Odido Unlimited abonnement, zonder punten voor Extra’s.

 

Elk Samen Unlimited abonnement kost maar € 20 per abonnement per maand. Of je nu Unlimited Start, Basis, Plus of Premium hebt. Het Samen Unlimited abonnement is maandelijks opzegbaar. En je vindt al je abonnementen overzichtelijk bij elkaar op 1 factuur. Wel zo helder.

 

✓ Al je abonnementen overzichtelijk op 1 factuur.

✓ Maandelijks opzegbaar en zonder aansluitkosten.

✓ Je krijgt tot € 7,50 Klantvoordeel op je Odido Unlimited abonnement.

 

In Mijn Odido bestel je heel makkelijk een Samen Unlimited abonnement. Natuurlijk met supersnel 5G tot wel 1 Gbit/s. Altijd gratis aansluiten. Je kan tot wel 5 Samen Unlimited abonnementen bestellen.

 

Zo kan Samen Unlimited uitpakken voor jou.

Bij een Unlimited Plus abonnement kan je bijvoorbeeld 2 Samen Unlimited abonnementen bestellen. Dan krijg je bijvoorbeeld dit.

 

Unlimited Plus € 37,50

Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited)

Unlimited Plus € 20,00 (Samen Unlimited)

Klantvoordeel Unlimited Plus - € 7,50

Totaalprijs € 70,00

 

Dat is dus helemaal Unlimited voor maar € 23,33 per persoon!

 

Veel gestelde vragen.

 

Ik heb een Odido Unlimited abonnement. Hoe sluit ik een Samen Unlimited af? 

  1. Log in op Mijn Odido via de App of website van Odido.
  2. Voeg een Samen Unlimited abonnement toe.
  3. Doorloop de vervolgstappen om je bestelling af te ronden.

 

Wat is Unlimited data?

Met een unlimited data abonnement kun jij onbeperkt internetten, dus zonder limiet. Zo kun jij zonder enige moeite Whatsappen, Netflixen en online gamen waar dan ook.

 

Kan je met Odido Unlimited ook echt onbeperkt internetten?
 

Ja. Bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn deze GB’s (bijna) op? Dan sturen we je een sms. Daarna activeer je zo vaak je wilt gratis 2 GB-aanvullers. We proberen zo oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen onbeperkt internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Wil je Unlimited eerst uitproberen? Ga dan een dag helemaal los met Unlimited Data for a Day NL. Met deze internetbundel ben je 24 uur online in Nederland voor maar € 3,50.

 

Heel veel plezier met Unlimited Samen. Heb je vragen? Laat het ons weten!

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Hallo, wij zijn Odido. | Odido community

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community

Extra's van Odido | Odido community


 


34 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb gisteren mijn Unlimited abonnement verlengd via Odido en nu wil ik mijn vriendin en 4 vrienden (zitten allemaal in hun verlengperiode, alle abonnementen zijn bijna 2 jaar geleden afgesloten) uitnodigen voor unlimited samen. Waar doe ik dat? Want dat zie ik niet staan in mijn omgeving.
Klantenservice is onbereikbaar zowel telefonisch als via de chat.

Tevens vraag ik mij af of klantvoordeel voor die vrienden ook nog geldt, omdat we allemaal glasvezel van Odido krijgen eind dit jaar.

Er moet een relatie zijn tussen het factuuradres van mobiel en thuis. Als iedereen onder 1 factuuradres vallen voor samen unlimited, dan is er geen factuurrelatie voor die mensen hun eigen adres. Als ze daarna een Odido thuis/glasvezel bestellen kan daar dus geen klantvoordeel voor worden aangevraagd. Dan betalen ze het normale glasvezel tarief.

Als ze allemaal hun eigen Odido mobiel abonnement en Odido thuis abonnement afsluiten kunnen ze wel klantevoordeel op Odido mobiel en Odido thuis krijgen :) 

Maar dat zou dan fraude zijn? Er staat op de website dat dit ook voor vrienden kan, maar zij wonen niet bij mij en staan ook niet bij mij ingeschreven. Ik kan dus niet mijn adresgegevens doorgeven, dan ben ik straks aansprakelijk als zij niet aan hun betalingsplicht voldoen?

Er is geen sprake van fraude. Maar er is maar 1 factuur, dus de abonnementen vallen onder het beheer en verantwoordelijkheid van de contracteigenaar. Dat werkt in gezins of bedrijfs verband natuurlijk makkelijker dan in vrienden verband.. Die vrienden zullen hun kosten aan de contracteigenaar moeten overmaken elke maand.

Ik heb gisteren mijn Unlimited abonnement verlengd via Odido en nu wil ik mijn vriendin en 4 vrienden (zitten allemaal in hun verlengperiode, alle abonnementen zijn bijna 2 jaar geleden afgesloten) uitnodigen voor unlimited samen. Waar doe ik dat? Want dat zie ik niet staan in mijn omgeving.
Klantenservice is onbereikbaar zowel telefonisch als via de chat.

Tevens vraag ik mij af of klantvoordeel voor die vrienden ook nog geldt, omdat we allemaal glasvezel van Odido krijgen eind dit jaar.

Er moet een relatie zijn tussen het factuuradres van mobiel en thuis. Als iedereen onder 1 factuuradres vallen voor samen unlimited, dan is er geen factuurrelatie voor die mensen hun eigen adres. Als ze daarna een Odido thuis/glasvezel bestellen kan daar dus geen klantvoordeel voor worden aangevraagd. Dan betalen ze het normale glasvezel tarief.

Als ze allemaal hun eigen Odido mobiel abonnement en Odido thuis abonnement afsluiten kunnen ze wel klantevoordeel op Odido mobiel en Odido thuis krijgen :) 

Maar dat zou dan fraude zijn? Er staat op de website dat dit ook voor vrienden kan, maar zij wonen niet bij mij en staan ook niet bij mij ingeschreven. Ik kan dus niet mijn adresgegevens doorgeven, dan ben ik straks aansprakelijk als zij niet aan hun betalingsplicht voldoen?

Er is geen sprake van fraude. Maar er is maar 1 factuur, dus de abonnementen vallen onder het beheer en verantwoordelijkheid van de contracteigenaar. Dat werkt in gezins of bedrijfs verband natuurlijk makkelijker dan in vrienden verband.. Die vrienden zullen hun kosten aan de contracteigenaar moeten overmaken elke maand.

De betreffende persoon in de vriendengroep beheert dan dus ook in 1 klap alle 06 nummers? Ik snap dat je facturatie technisch gezien verantwoordelijk bent. Maar ik zou het te bizar voor woorden vinden als 1 persoon in theorie 5 andere 06-nummers van vrienden in 1 klap in beheer zou hebben. Als dit zo is, hoe kan dit in hemelsnaam geadverteerd worden. Wie zou dit nou willen?… De enige situatie waarin dit nog voordeel geeft is inderdaad in de huiselijke sfeer. Oftewel er is eigenlijk niets veranderd aan het aanbod als voorheen.

Reputatie 7
Badge +14

Het is zeker veranderd, want voorheen moest je voor elke gebruiker een abonnement afsluiten en voor een 2e gebruiker die hetzelfde wilde een abonnement met dezelfde prijs. Nu betaal je 1 x het basis bedrag en elke andere die 20 euro.. Maar inderdaad, in huiselijke sfeer past dit beter.

 

@Hakuin en @waqqas Ik heb het gecontroleerd en je start met 20 GB per dag zoals op de website staat aangegeven. Bedankt voor de feedback ik heb het nu ook aangepast in dit topic. 

Er staat nog steeds 10GB in dit topic ;)

 

mvg

Reputatie 7
Badge +9

@Shilka Thanks heb het aangepast!

Ik heb een unlimited basis en daarbij ondertussen 3 unlimited samen abonnementen afgesloten. Echter als ik nu een 4de unlimited samen wil afsluiten krijg ik deze optie niet meer. Volgens de site kun je tot 5 unlimited samen afsluiten. Hoe kan dat?

Ik heb een unlimited basis en daarbij ondertussen 3 unlimited samen abonnementen afgesloten. Echter als ik nu een 4de unlimited samen wil afsluiten krijg ik deze optie niet meer. Volgens de site kun je tot 5 unlimited samen afsluiten. Hoe kan dat?

Vanochtend telefonisch contact gehad met Odido. Er werd bevestigd dat een 4de abonnement mogelijk zou moeten zijn. Echter toen ik vroeg om dan dit abonnement telefonisch af te sluiten, lukte dit ook niet door die medewerker. Volgens haar een storing in het systeem. Het advies: probeer het later nog maar eens. 

 

Is niet echt een goede start voor Odido. Hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen dat ik al mijn mobiele en thuis internet abonnementen heb overgezet.

Ik kan geen samen unlimited afsluiten. Althans, zodra ik op verder druk komt er een scherm met een foutmelding :S

Yesterday I extended my Unlimited subscription via Odido and now I want to invite my girlfriend and 4 friends (all in their renewal period, all subscriptions were taken out almost 2 years ago) for unlimited together. Where do I do that? Because I don't see that in my area.
Customer service is unreachable both by telephone and via chat.

I also wonder whether customer benefits still apply to those friends, because we will all receive fiber optic from Odido at the end of this year.

There must be a relationship between the mobile and home billing addresses. If everyone falls under 1 billing address for unlimited together, then there is no billing relationship for those people's own address. If they then order an Odido home/fiber optic, no customer benefits can be claimed for this. Then they pay the normal fiber optic rate.

If they all take out their own Odido mobile subscription and Odido home subscription, they can get customer benefits on Odido mobile and Odido home :) 

"Thank you for the information about the customer benefits for Odido at home and Odido mobile. It seems that there are attractive benefits if we both opt for a fixed connection and the Samen Unlimited subscription at our home address. I am interested in this option and would love to discuss more details. Let's discuss the steps to take advantage of this and any further information needed. Thanks in advance for your help!"  teilchenbeschleuniger hamburg

 

Moderator edit: it’s not allowed to post links for commercial benefit or as a means to gain public attention. Please read up on the Huisregels: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

Reageer