Beantwoord

verbindingsproblemen in ieder geval geen internet tv etc

  • 1 October 2020
  • 10 reacties
  • 204 Bekeken

Hallo, 

 

Sinds vanmorgen heb ik geen internet tv etc. Ik woon in [Adres verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]. Ik heb de modem vaak aan uit gezet. Dat helpt niet. Graag probleem oplossen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 2 October 2020, 13:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @tekinyilmaz 

heb je ook de mediaconvertor herstart?

een moderator kan even met je mee kijken naaf je verbinding, zij reageren meestal binnen 48 h op je topic.

k geloof dat het geen storing is maar wel een niet werkende modem. Hoe nu verder? Het zou doorgegeven zijn naar de technische dienst. Ik hoor verder niets. Hoe nu verder? Ik de modem misschien 20 keer aan uit gedaan.

Ik heb ook de klanten service gebeld. Ze hebben het doorgezet naar technische dienst maar ik hoor verder niets.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @tekinyilmaz, top dat je het meldt op de Community! Ik begrijp uit het gesprek dat je vanmorgen en gisteren met collega's gevoerd hebt dat je online lessen geeft. Het is natuurlijk niet prettig wanneer een verbindingsissue jouw werk belemmert, maar we kunnen geen uitstaande tickets binnen 24 uur oplossen, dat is niet te doen qua verwerkingstijd, sorry.

De huidige verwerkingstijd van onze technische dienst bedraagt drie tot negen dagen, afhankelijk van welke prioriteit het ticket toebedeeld gekregen heeft. Omdat jij helemaal geen verbinding kunt maken en geen Internet, TV en Vast Bellen kunt gebruiken, wordt dit met de hoogste prioriteit opgepakt. Dat betekent niet altijd dat er binnen drie dagen een oplossing is, maar wel dat het met meer urgentie opgepakt wordt. 

Ik zie dat je geen T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Heb je toch nog geen T-Mobile simkaart? Geen probleem! Ga naar je dichtsbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht. 

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

Ja de hoogste prioriteit is 13 oktober. Geweldig he. Het lijkt alsof wij in een derde wereld land leven. Ik vind echt geweldig. 13 oktober was de vroegste datum dat ze bij mij langs komen. Het spijt mij heel erg maar dat is geen manier.

En als laatste heb ik niets aan een voucher of toegoed. Geef dat aan u zelf.

Je kunt mij helpen door de voorwaarden naar mij toe sturen. Ik heb met mijn rechtsbijstand verzekering gesproken. Ze zouden graag willen weten of er zo een clausile is. Of geef aan waar ik dat kan downloaden nadat ze alles hersteld hebben. Daarna kijken we verder.

Je kunt tenminste dit foen als je wilt helpen. Want in de oude staat de 9 dagen niet in.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @tekinyilmaz, de algemene voorwaarden kun je vinden op onze website: Algemene Voorwaarden T-Mobile Thuis. Normaal gesproken is de gemiddelde doorlooptijd bij de techneuten drie tot vijf werkdagen. Houd er alsjeblieft alleen rekening mee dat de verwerkingstijd van onze technische dienst een gemiddelde is en niet een verplicht aangewezen aantal dagen. Ik snap dat dit frustrerend is, maar door drukte en het oplopen van de hoeveelheid tickets kan dit uitlopen. 

Nogmaals sorry voor het ongemak! Als ik je toch een voucher kan aanbieden voor Onbeperkt Internet, laat het me dan weten. Dan heb je in elk geval de mogelijkheid om online te blijven op laptop en PC.

Beste Jason,

 

Ik heb geen tmobile abonnement. Wat bedoel je met voucher?

13 oktober komen ze bij mij langs. Dat is al 2 weken waarbij ik zonder internet tv en telefonie zit. Het is echt ontzettend vervelend. Kun je mij vertellen waar ik de laatste voorwaarden downloaden?

Zoals ik aangaf ben ik in gesprek met mijn rechtsbijstand verzekering. Maar ook dejuristen van fontys zijn daarmer bezig. Kortom het is vervelend. Zelf ik zou gewonnen zou dat allemaal acteraf zijn. Het zal mij dus niet goeddoen omdat ik in het dinker leef. T mobile moet alles eraan doen om het heel snel op te lossen. Maar ze doen ook niets. Kortom, het is klote.

 

Sorry voor het woord klote. Dat is richting t-mobile.

Reageer