Oplevering duurt lang, nog geen internet, hoogbouw

  • 10 February 2023
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Hi ,

 

ik heb een abonnement met jullie die sinds september 2022 moest lopen , hoewel en tot nu ik geen internet heb. De glaszevel is nog steeds in mijn buurt niet geïnstalleerd dus ik vraag voor voucher codes om ik onbeperkt internet te hebben.

Wacht op jullie reactie

 

Groeten

Angelos

Demi van Odido 1 jaar geleden

@Angelos Zompoulis Ik heb gelijk jouw abonnement erbij gepakt. Zo te zien is deze inderdaad niet actief en mogen wij hier geen voucher codes voor geven, omdat je nog geen betalende klant bent. Wel heb ik meteen gekeken hoe het zit met de oplevering op jouw adres. Zo te zien gaat het op jouw adres om hoogbouw wat ervoor zorgt dat de oplevering langer duurt. Ik heb voor de zekerheid ook navraag gedaan in het opleveringsticket. Hopelijk kunnen we je snel meer vertellen over de planning bij jou!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Helaas, voucher codes zijn niet bedoeld om levertijden te overbruggen. De dienst kan gewoon nog niet worden opgeleverd. Je betaald ook nog geen abonnement kosten aan t-mobile.  De levertijd van nieuw glasvezel is altijd indicatief. Dat kan namelijk best wel eens oplopen tot.maanden als er ook nog geen FTU is geplaatst door de netbeheerder.

Je kunt natuurlijk wel zelf een unlimited abonnement afsluiten. Bij het zustermerk Tele2 kan dat zelfs als maandelijks opzegbaar variant.

Excuses maar ik krijg elke week deze codes tot mijn glaszevel geïnstalleerd wordt.

Check jullie systeem en regel deze voor me als u blieft

Reputatie 7
Badge +14

Vreemd, @Angelos Zompoulis Wil je stoppen met dubbel posten. Het is erg verwarrend en schiet niet op! Ik zie heel veel topics van jou over hetzelfde onderwerp, hou je volgens de Community regels bij één topic als het over hetzelfde probleem gaat. 👍🏻🌟

 

 Van wie krijg je die codes dan? En welk abonnement heb je? Hopelijk kunnen de moderators iets voor je betekenen 

Reputatie 7
Badge +14

Blijkbaar is er nog geen abonnement en worden er toch codes voor overbruggen van levertijd uitgedeeld? Dat is wel een hele goede gratis service!

Reputatie 7
Badge +8

@Angelos Zompoulis Ik heb gelijk jouw abonnement erbij gepakt. Zo te zien is deze inderdaad niet actief en mogen wij hier geen voucher codes voor geven, omdat je nog geen betalende klant bent. Wel heb ik meteen gekeken hoe het zit met de oplevering op jouw adres. Zo te zien gaat het op jouw adres om hoogbouw wat ervoor zorgt dat de oplevering langer duurt. Ik heb voor de zekerheid ook navraag gedaan in het opleveringsticket. Hopelijk kunnen we je snel meer vertellen over de planning bij jou!

Hi Demi,

Bedankt voor jij reactie. Ik heb nog steeds niets gehoord van jullie over de glaszevel installatie in mijn buurt. 
ik ben nog steeds zonder internet. Is er nog andere opties voor me?

 

ik kijk uit naar jij reactie

 

Mvg

Angelos

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Angelos Zompoulis, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb gelijk Fiber benaderd met een verzoek om je een update te geven over de situatie. Zij gaan je hierover bellen!  

Reageer